dude80 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Horosontale striper på skjermen, de har forskjellig farge samt forskjellig lengde og bredde.. Har prøvd å tatt ut skjermkort for å så sette det inn igjen, med samme problem etterpå. Hva kan dette være? Er nesten umulig å se hva som står på denne skjermen nå. Er vel skjermkortet som har tatt kvelden? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kva slags skjermkort har du? Kanskje det kan være noko gale med driveren til skjermkortet. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Det er et ati radeon 9700. Tok en print screen, og når jeg da så bildet på laptopen, så var det bildet også fucka, dvs skjermen fungerer. Etter at jeg slo av min stasjonære pc, og lot den stå avslått noen minutter, og slo den på igjen, så funket skjermkortet, men etter noen minutter så ble skjermen fucka igjen. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 høres ut som temperatur problemer.... Har du sjekka at kortet ditt ikke er støva helt igjen? Og evt. prøv å legge inn driverne på nytt... Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 problemet er under booting også, når jeg slår på pc. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Har blåst vifta på skjermkort ren for støv nå. Har nå lagt merke til at vifta på skjermkortet ikke går rundt. Det er vel dette som er problemet? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har blåst vifta på skjermkort ren for støv nå. Har nå lagt merke til at vifta på skjermkortet ikke går rundt. Det er vel dette som er problemet? Meget sannsynlig.... en ny vifte skulle nok gjøre susen :-) Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har blåst vifta på skjermkort ren for støv nå. Har nå lagt merke til at vifta på skjermkortet ikke går rundt. Det er vel dette som er problemet? Meget sannsynlig.... en ny vifte skulle nok gjøre susen :-) prøv først å legg inn driverne på nytt da. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Ja, må nesten gjøre det. Noen vifter til skjermkort dere kan anbefale? På vifta som er på skjermkortet nå, står det "sapphire". Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 På vifta som er på skjermkortet nå, står det "sapphire". Det er namnet på produsenten som har laga kortet. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 ja, det vet jeg. Jeg får stikke innom komplett (nå kalt Datakjeden) i morgen, de vet sikkert hvilke vifter som passer til mitt skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå