Mr. Floppy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Selvfølgelig kan han sette opp sin egen name server og registrere denne hos domenets registrar. Hvorvidt det er en lur idé er jo derimot en helt annen sak. Ellers kan jeg jo nevne Granite Canyon som et fullverdig gratis alternativ. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 www.dotster.com ... $8.95 for et domene pr. år. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Som nevnt: godaddy.com Det er ingen som er billigere/bedre. ca 50kr for et .com, og da har du full kontroll over dns slik at du kan peke det til din egen IP. Endret 14. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
headbull Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 PayPal er trygt, jeg bruker PayPal ca. 3-4 ganger i mnd og har hatt ingen problemer. Bare pass på at det faktisk er PayPal du logger deg inn på og aldri svar på de epostene du av og til får "dear paypal user" +++ Send meg en PM, jeg kan registere .com.net.org.info.us.biz for deg til en billig penge. Men da må du ha egen NS server, anbefaler deg her: ZoneEdit.com Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bruker selv No-ip.com da får du et domene-navn som heletiden peker på din ip.. (du må ha et lite program installert på pcen din hvis du har dynamisk ip) kjapt,trygt, og gratis Lenke til kommentar
spit Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du kan ikke sette opp din egen NS hvis det er det du mener. Hverken kjente eller ukjente vil finne siden din da. Da må de kunne IP-adressen din eller bruke din personlige DNS server som sine. Med egen NS server så vil det funke fint kun hos deg... Hvis ISP tillater det kan hostmaster la deg styre egen DNS. Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tror han fant det han trengte her. http://dns.norcomp.no Lenke til kommentar
schwin Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bruk domeneregisrering.no. Greit å opprette mail-alias'er og de har dns-servere slik at du kan få forwarda ip'en din til domenet. Brukt de i et par år nå, og det funker som en drøm. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Som sagt tidligere i tråden, bruk godaddy evt joker.com Godaddy er vel en av gigantene på verdens nivå, mens joker er vel den største registraren i europa. Begge disse tilbyr gratis dns tjeneste (i alle fall joker), og du betaler ikke mange kronene for selve domenet. Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Som sagt tidligere i tråden, bruk godaddy evt joker.com Godaddy er vel en av gigantene på verdens nivå, mens joker er vel den største registraren i europa. Begge disse tilbyr gratis dns tjeneste (i alle fall joker), og du betaler ikke mange kronene for selve domenet. Joker er vel å bra så lenge du ikke skal flytte fre dem. Det som er viktig er at kundene har full admin rett til sitt domene slik at de kan flytte når og hvor de vil og at de har mulighet til dns mail og domene fwd Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Som sagt tidligere i tråden, bruk godaddy evt joker.com Godaddy er vel en av gigantene på verdens nivå, mens joker er vel den største registraren i europa. Begge disse tilbyr gratis dns tjeneste (i alle fall joker), og du betaler ikke mange kronene for selve domenet. Joker er vel å bra så lenge du ikke skal flytte fre dem. Det som er viktig er at kundene har full admin rett til sitt domene slik at de kan flytte når og hvor de vil og at de har mulighet til dns mail og domene fwd Jeg flyttet et av domene mine fra joker for 2 uker siden, dette gikk smerte fritt. Leste informasjonen jeg fikk på mail og fulgte den til punkt og prikke. Voila domenet var flyttet dagen karanten var over. I 90% av tilfellene av tilfellene ved flytting av domener så er det som regel brukerne som sleiver Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kun skrives med _EN_ N!!!! Lenke til kommentar
Filla Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Min anbefaling er www.speednames.com , har brukt disse i flere år. God pris, gode faktureringsordninger og til og med webgrensesnitt på norsk. Lenke til kommentar
Phear Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 www.registerfly.com tilbyr forwarding. Dette fungerer glimrende. Jeg har siden på en server på skolen og bruker domenet jeg kjøpte for 80kr i året. jeg bruker også registerfly. billig og veldig bra. de har det meste du trenger. til og med egne dns'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå