Gef Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Noen som har hørt denne sangen? Jeg tror den er temmelig ny.... Jeg syntes at den er helt rå! Bør høres! Hva syntes dere andre? Link: Prodigy - Girls (Save target as) Endret 18. juni 2004 av Gef Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Fant en plass man kan laste ned en mye bedre versjon trykk her Har hørt på den i hele natt...den er bare rå!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Den er gratis. Den er 404 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Da er den vel tatt ned da. (For øvrig, Gef linket til akkurat den samme som meg. ) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Fant en ny link som funker Prodigy - Girls (Save target as) Nå? hva syntes dere? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nå? hva syntes dere? Jeg likte den ikke.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Partybanger, ikke nødvendigvis bra musikk, men det skal den ha. Endret 18. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Digger den. Jeg er gammel Prodigy-fan, har fulgt dem siden 92, og nå synes jeg de er på sporet av gammel magi. Fat of the land var en stor skuffelse for meg. Tror det nye albumet kommer til å rocke vilt. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Digger den. Jeg er gammel Prodigy-fan, har fulgt dem siden 92, og nå synes jeg de er på sporet av gammel magi. Fat of the land var en stor skuffelse for meg. Tror det nye albumet kommer til å rocke vilt. Jeg må si meg litt uenig. Syns også tidligere Prodigy var best, men dette er ikke for meg ett steg i riktig retning. Virker som de famler litt i blinde her.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg synes det virker som Liam har full kontroll. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Prodigy er ikke en gang hva de var. De ble for kommers noe som jeg tror de selv ikke ville etter at de tok en laaang pause etter The Fat Of The Land og dermed gikk kvaliteten ned deretter også. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Syns The Fat Of The Land er meget bra jeg.. Har ikke klart å plassere denne sangen enda. Må høre mer på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå