Döden Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) http://gtadomain.gtagaming.com/screens.html En del nye fra "Official Playstation 2 Magazine" og "GameInformer's" *Glede seg* Bildene er ganske små som dere kanskje ser. Bedre enn ingenting. (Flere bilder i linken øverst. ) Beklager hvis dere har sett de før. Endret 8. august 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ser jo fet ut Gleder meg ! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Arrr... Spesielt det øverste ser fint ut. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Endelig nye screens.Ser kult ut! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 fremdeles skuffa over valg av setting/story..... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 det ser bra ut. tenk på kor bra det kan verte på pc. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 det ser bra ut. tenk på kor bra det kan verte på pc. Høyere textur-oppløsning, valgvri mp3 og anti-antalaising er jo alt. Ærlig talt gleder jeg meg. GTA føles rett og slett best på PS(2). Ps. ønsker ikke å starte krig. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 fremdeles skuffa over valg av setting/story..... Tror at dette kan bli helt konge jeg. Hva slags setting ville du helst hatt da??? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 kunne vært morsomt med noe fremtids saker. altså som setting. er gta:sa mer åpent for modding enn de forrige 2? kanskje folk da ikke bare modder bilder/folk, men også hele byer. er dette forresten gjort på gta:vc? isåfall, infoinfo Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 "Been there, done that, got the t-shirt". De 2 første screens'a er "mindre unge" Her, Knock yourself out! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 "Been there, done that, got the t-shirt". De 2 første screens'a er "mindre unge"Her, Knock yourself out! Vet at de to første bildene er gammle. Sweete bilder du gav med btw. Likte spessielt bilde øverst i venstre hjørne. Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ser utrolig bra ut, Gleder seg Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 http://www.gtagaming.com/image.php?i=/imag...m2_screen10.jpg Sa noen Eazy-E? RIP! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 fremdeles skuffa over valg av setting/story..... Tror at dette kan bli helt konge jeg. Hva slags setting ville du helst hatt da??? De kunne satt story til f.eks. rundt 1950 De kunne ha gjort en sprø vri, og satt settingen i 2020 eller noe Men neida, de måtte velge nåtid i en ghetto-setting. Det syntes jeg er utrolig dårlig oppfinnsomhet. Enda mere hip-hop-crap. Bare fordi "alle" syntes dette miljøet og musikken er så utrolig bra. Jeg er helt sinnsykt lei... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 De kunne satt story til f.eks. rundt 1950De kunne ha gjort en sprø vri, og satt settingen i 2020 eller noe Men neida, de måtte velge nåtid i en ghetto-setting. Det syntes jeg er utrolig dårlig oppfinnsomhet. Enda mere hip-hop-crap. Bare fordi "alle" syntes dette miljøet og musikken er så utrolig bra. Jeg er helt sinnsykt lei... Framtids GTA ? Flygende biler og folk i romdrakter. 1950 GTA ? Hopp 20 år tilbake i tiden og du har gode gammle Mafia. Syns settingen virker perfekt jeg. Se hva de gjorde med 80-talls Miami themet. Helt konge indeed. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Mange av de har vært ute lenge da! har vertfall sett de 2 første i mange uker nå... men dette spillet kan man ikke la vær å glede seg til! synd det ikke kommer på Xbox Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 kunne vært morsomt med noe fremtids saker. altså som setting.er gta:sa mer åpent for modding enn de forrige 2? kanskje folk da ikke bare modder bilder/folk, men også hele byer. er dette forresten gjort på gta:vc? isåfall, infoinfo Hallo, Det finnes faktisk en mod som gjør om hele vice til liberty city. men med effektene til vice. Også er det noen street mods, så det blir sånn "fast and the furious" style. Håper også på mere\lettere modding hvor man kan legge til biler i stedet for å overwrite. vært mye kulere. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 MTA:VC - Multiplayer til VC GTA: Liberty City - Mod'n Gedwyn nevnte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå