Crossfire Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) I de butikkene jeg har sett i (kun nettbutikker, vel å merke), står det at det kun følger med 32 MB XD-minnekort. Men i akamera.nos test står det at det fra 8. april 2003 følger med 256 MB... Har Olympus gått tilbake til det gamle, og legger kun ved 32 MB igjen, eller er det jeg som ser i de gale butikkene? Hvis Olympus fortsatt legger ved 256 MB, er det noen som vet hvilke butikker som selger det? (jeg bor i Oslo). Endret 13. juni 2004 av Crossfire Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kontakt Olympus direkte for et kjapt svar. Kontaktinfo finnes her: www.olympus.no Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 takk. Kan i så fall ikke gjøre det før i morgen.. Er det noen som har kjøpt dette kameraet det siste året og vet noe om dette? Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Akam får vel levert kamera til testing med mer minne en vanlig siden kameraet skal testes. Ikke veit jeg, men det er jo mulig. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Sendte en mail til xd.no og fikk svar nå.. Det har vært slik at det har fulgt med 256 MB, men det tilbudet ble avsluttet for en stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå