LuMpY Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Half Life 2 kommer ut, og da kommer cs 2.0 ut her har du en Trailer.. http://www.itavisen.no/art/1303550.html Kommer dere til å spille cs 2.0??? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Som sagt 99999 ganger før på dette forumet , det er IKKE cs 2.0 men CS: SCOURCE , vanlig cs overført til hl2's grafikk og fysikk motor , dvs ingenting nytt bortsett fra eye candy + rullende tønner osv. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Som sagt 99999 ganger før på dette forumet , det er IKKE cs 2.0 men CS: SCOURCE , vanlig cs overført til hl2's grafikk og fysikk motor , dvs ingenting nytt bortsett fra eye candy + rullende tønner osv. TAKK! Endelig en som har skjønt det! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nja, fysikkmotoren må være forandret.. Bare å se på hvordan han faller ned fra broen på de_aztec og hvordan vannet og alt annet er.. Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nja, fysikkmotoren må være forandret.. Bare å se på hvordan han faller ned fra broen på de_aztec og hvordan vannet og alt annet er.. Faller folk annerledes ned fra broer i HL2 da? Forstår ikke helt hva du snakker om her. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du har ikke sett videoen eller? Den fra HL2/CS Source. Der ser man en som faller ned fra brua på aztec, ser helt nytt ut. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har sett videon, og det som var mest hefti var uten tvil når kulene traff vannet... det var skikkelig rått... Men om gameplayen blir bra, vil vise seg... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Så vidt jeg vet, så er det prikk likt det meste. De har bare forbedra fysikk motoren og grafikken osv. Tror det blir det samme raske gameplayer osv. Hvis ikke, holder jeg meg til 1.6 Grafikk har NULL å si hos meg. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nja, fysikkmotoren må være forandret.. Bare å se på hvordan han faller ned fra broen på de_aztec og hvordan vannet og alt annet er.. Jeg sa jo at fysikkmotoren er den fra hl2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå