Gå til innhold

6800u på far cry

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal hver eneste post om enten 6800 eller x800, uansett hvor uskyldig den begynner, alltid bli en nvidia vs ati tråd? Hvorfor ikke la objektiviteten råde og innrømme at dette var gode bilder med ekstrem grafikk? Det betyr ikke at nvidia nødvendigvis er bedre enn ati, men det betyr at vi uansett har kommet noen skritt lenger med denne generasjonen skjermkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du er litt ''over ati'' Merlin.

Du ser alt fra ATI sin side og det gjør at folk ikke ser seriøst på meningene dine.

Jeg synes bildene ser bra ut, men det er for mye lys.

Bildene er jo helt overflommet.

Hvis noen tror at jeg sier dette fordi jeg har noe imot nVidia er dette feil.

Det er min mening og den hadde vært den samme selv om bilde var fra et ATI kort.

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Jeg synes de bildene av FarCry med X800Xt kortet ikke var spesiellt bra :p Men de 6800Ultra bildene var pene. Det med lyset kan være tilfeldig også..

Men jeg har hatt 9700PRO, 9800pro og har nå 5950Ultra. De bildene som ble postet på side 1 av X800Xt og FarCry ser jo likedan ut med mitt 5950, men men :p Sikkert større forskjell i andre spill ;)

Lenke til kommentar

De bildene som ble postet på side 1 av X800Xt og FarCry ser jo likedan ut med mitt 5950, men men  Sikkert større forskjell i andre spill

Er du sikker på det?

Etter hva jeg har forstått kjører FX serien sin egen path i far cry; en som har nedsatt billedkvalitet?

Er dette riktig?

Lenke til kommentar
Radeon 9700 Pro knuste FX5800 for drøyt 2 år siden. Så ankommer 9800 Pro som igjen yter bedre enn FX5900. Så kommer Radeon 9800XT som vinner over FX5950 Ultra. Og nå ifølge tester er ATI X800XT bedre enn GF6800 Ultra Extreme. Det er 4 seire til ATI. I tillegg har de bedre DX9 ytelse. Da tror jeg jammen meg ATI virker sterkere for øyeblikket, men det er MIN mening.

bedre dx9 ytelse ?

hvilken spill tenker du på ?

Battlefield Vietnam,Painkiller,Serious Sam 2,Tribes Vengeance

Cmr 4,halo,doom 3.

skulle jeg ha spilt disse spillene ville jeg ikke ha valgt ati ;)

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Nice!

Ser ut som PS3 hjelper veldig!

Håper Nvidia slår Ati hardt denne gangen.

Tviler egentlig på at de vil slå dem "hardt".

Blir vell som det var forrige generasjon. Et rotterace uten like!

Tok litt i, men håper Nvidia "vinner" denne gangen.

Tror ikke Nvidia slår ATI, faktisk kan jeg aldri tenke meg det :ermm:

Du er jo en såkalt ATI fanboy, det sees jo på de fleste postene dine, så vil ikke si du er objektiv i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Radeon 9700 Pro knuste FX5800 for drøyt 2 år siden. Så ankommer 9800 Pro som igjen yter bedre enn FX5900. Så kommer Radeon 9800XT som vinner over FX5950 Ultra. Og nå ifølge tester er ATI X800XT bedre enn GF6800 Ultra Extreme. Det er 4 seire til ATI. I tillegg har de bedre DX9 ytelse. Da tror jeg jammen meg ATI virker sterkere for øyeblikket, men det er MIN mening.

bedre dx9 ytelse ?

hvilken spill tenker du på ?

Battlefield Vietnam,Painkiller,Serious Sam 2,Tribes Vengeance

Cmr 4,halo,doom 3.

skulle jeg ha spilt disse spillene ville jeg ikke ha valgt ati ;)

Det har stått på nettet i evig tid at ATI har bedre Dx9 ytelse enn Nvidia, og at Nvidia er bedre i OpenGL ;) Driter langt faen i om dere kaller meg ATI fanboy da jeg støtter det som har vært best i 2 år siden R9700Pro kom og det er ATI. Har du/dere et problem med det, så driter jeg langt faen i det. Gidder ikke støtte et produkt eller anbefale en person å kjøpe FX5900 når Radeon 9800PRO er bedre. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Er bare det at jeg ikke liker at i ALLE postene som handler om 6800 her, så kommer du med et inlegg om at ati er bedre på ditt, og ati er bedre på datt ...

Edit: Og nei, det er ikke på grunn av avataren din..

Endret av Tycho
Lenke til kommentar
Er bare det at jeg ikke liker at i ALLE postene som handler om 6800 her, så kommer du med et inlegg om at ati er bedre på ditt, og ati er bedre på datt ...

Greit nok, men andre ser på avataren min og sier jeg er ATI fanboy. Selv vet jeg ikke om jeg skal ha GF 6800 GT eller X800PRO.

Lenke til kommentar

Greit nok, men andre ser på avataren min og sier jeg er ATI fanboy. Selv vet jeg ikke om jeg skal ha GF 6800 GT eller X800PRO.

Jeg vet at du vurderer i lik linje med meg hva som kommer til å

bli det mest fornuftigaste valget ;)

Vil vente på mer fakta om nVidiakortene, vet ikke en dritt ennå.....

(referansekortene med betadrivere teller ikke for meg)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
enig,må jo gå ann og diskutere nvidia kort,uten at

det kommer noen og sier at ati er best iallefall..

bruker selv ati(9800)men synes nvidia er like bra 

Sorry for at jeg fremstår som ATI fan, men som sagt valget kan like lett falle på Nvidia ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...