Artistic.Hipster Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Neida kommer med en gang den8jeg har da kabel) så tror ikke du trenger og komprimere dem mer Fordi de kommer kjapt hos deg, betyr ikke det at de kommer kjapt for andre. Det er viktig å tilrettelegge en side for alle nettbrukere. Jepp. Tok omtrent 30 sekunder å laste ferdig hele siden på min 64k linje. Holy ja da er det bare å sett i gang med å komprimere Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 ja, tar en stund på min 2mbit linje ... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du får nok komprimere bildefilene selv kompis Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 få deg litt inspirasjon:InSpIrAtIoNSavner doh 2 advance der Pole Cat! 2advanced.com er jo på INSPIratioN siden da men... Men ang. siden: - Jeg synes kanskje matrix bildene er litt vel oppbrukt, tror jeg aldri har sett en fin side med sånne matrix bilder. - Selve oppsettet er enkelt og greit, selv om det er utrolig vanskelig å lese menyen. - Du trenger ikke ha så stor Copyright skrift, det ser mindre pent ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå