_norse_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har en NEC 1760NX og spiller for øyeblikket Painkiller. Her opplever jeg en del ghosting på 1280*1024. Bruker DVI kabel. Er det noen instillinger på skjermen som kan justeres for å forbedre dette? Jeg kjører på 60Hz, og får ikke satt dette høyere. Trodde 1760NX støttet 75Hz, stemmer ikke det? Takker på forhånd for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 prøv deg frem med den analoge kabelen Og hvordan skjermkort har du? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Når du bruker DVI kabelen bruker skjermen kun 60Hz. For å bruke høyere frekvens må du bruke den analoge tilkoblingen, men DVI og 60Hz skal være bedre enn analog/75Hz, men det er jo fritt frem og eksperimentere Post gjerne tilbake om dine erfaringer. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 prøv deg frem med den analoge kabelen Og hvordan skjermkort har du? Har et ATI 9500 softmoddet til 9700. Trodde at DVI var bedre enn VGA, men kan prøve å rote fram VGA kabelen og sjekke om det blir bedre. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 sikker på at det ikke er skjermkortet som er synderen her? Det er et rimelig krevende spill du drar igang da. spesiellt hvis du kjører maks på alle detaljer etc.. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 sikker på at det ikke er skjermkortet som er synderen her? Det er et rimelig krevende spill du drar igang da. spesiellt hvis du kjører maks på alle detaljer etc.. Tja, si det. Får ikke følelsen av at det "hakker", men mer at bildet blir litt "difust" når det går litt fort for seg. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har akkurat fått rigget opp mitt eksemplar, og har testa litt COD; må si jeg er veldig imponert. Fargene er klare og fine, merker ikke noe til ghosting o.l. Ser veldig bra ut Synes kanskje den er litt lys (hvit er veldig hvitt) i desktop i forhold til hva jeg er vant til. Har alltid skrudd brightness litt ned så, merker det litt på øyene. Er vanesak kanskje!? Lenke til kommentar
darksoul1900 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Synes kanskje den er litt lys (hvit er veldig hvitt) i desktop i forhold til hva jeg er vant til. Har alltid skrudd brightness litt ned så, merker det litt på øyene. Er vanesak kanskje!? Jepp er bare en vanesak.. min skjerm var veldig tung å se på de første dagene, men etter 2 dager så merker jeg ingenting.. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Etter et par dagers bruk så legger jeg ikke merke til det jeg trodde var etterslep. Tydligvis bare noe jeg fikk for meg. Er utrolig fornøyd med skjermen og må takke alle som har snakket varmt om denne skjermen her på forumet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 gleder meg å høre at fu er fornøyd. Du har jo tross alt noe av det beste av det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå