Gå til innhold

trenger et program som fjerner reklame + litt til

Atpn

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til noe slikt?

Har forsøkt Ad-Muncher, men den fucka opp IE slik at den ikke lastet inn noen sider i det heltatt :S

Sånn rent bortsett fra at programmet skal fjerne reklame, bør den også har mulighet for å kunne gi unntak som det ikke skal fjernes noen reklame fra osv.

Endret av Atpn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig jeg misforsto spørsmålet ditt, men om du bruker IE vil jeg anbefale Google-toolbar.

Bruker IE og Opera. Problemet er at jeg trenger IE av og til og det er irriterende å avinstallere Ad-Muncher bare fordi jeg trenger IE et minutt eller to.

Lenke til kommentar

Hmm... vet ikke helt om jeg har gjordt meg 100% forstått her. Jeg er ute etter et program som fjerner reklame, musikk, mystiske script og popups. Om den greier å fjerne status-bar modifisering, alle mulige automatiske modifiseringer av favoritter osv. hadde det jo vært fint, men ikke nødvendig. Sist men ikke minst, den MÅ gjøre alt dette for IE og Opera. Sånn, da skal jeg vel ha utrykt hva jeg er ute etter.

Edit: Ad Muncher er jo perfekt til dette, men hos meg så stopper den altså IE i å laste inn sider. Samme hvilken det er.

Endret av Atpn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...