-Lasse Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Hei, jeg skulle hatt satt inn noen kabinettvifter i mitt kabinett, men vet ikke helt åssen de skal stå. Jeg har et sånn kabinett kabinett Regner med at det er 80x80 vifter, noen forslag til vifter? Men skal jeg sette to vifter som blåser inn? en ut og en inn? oppe eller nede? Og jeg skal ha to vifter og viftekontroll Aerogate 2 for å være nøyaktig mvh Lasse Endret 13. juni 2004 av spinxzer Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 begge bak burde stå ut.... hvis du tenkte på bak... generellt burde du sette nede i fronten inn og oppe bak ut.... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 har ingen vifteutgang foran, mener du at begge viftene bak skal blåse ut? har jo psuèn som blåser ut og... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jepp, du kan jo risikere at varm luft fra psu blir sugd inn i pc'n en gang til... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 ok, da setter jeg to 80mm bak som blåser ut, men er det noen vifter dere kan anbefalle, helst ikke over 30db og 200kr per stk. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Enermax vifter disse koster 115,- pr stk og fås kjøpt på microplex og digital impuls, de her butikker i trondheim og oslo. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 ok, thanks, da blir det to sånne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå