anon12234 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hei, jeg har en pc med 1x80gig med windows installert og 1x20gig som jeg kjører som slave. jeg har veldig lyst til å teste litt linux og da lurer jeg på om det er tryggt å ta ut 80gigen min med windows på og formatere 20gigen. for så å installere linux på 20gigen uten å ha 80gigen tilkoblet...... kan jeg da ta ut 20 gigen med linux installert på og bare pakke inn 80 gig med windows på og pc vill være 100% som før? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Om du setter 20GB'en som master så burde det gå greit. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis du bare vil teste Linux og få et vagt inntrykk av hvordan det kan se ut og fungere, kan du jo brenne en Knoppix-CD. Denne kan du boote maskinen med og du får prøvd en fullverdig Linux (som er litt treig fordi den må lese alt fra CD) uten at det blir skrevet en eneste byte til noen harddisker. Trygt og godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå