Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sommerferie hos Catch kundeservice?

Anbefalte innlegg

Nummersjekkfunksjonen på nettsiden til Catch kunne ikke si hvorvidt jeg kan bestille ADSL fra Catch, så jeg måtte sende en forespørsel om manuell sjekk av nummeret. Greit nok.

Det var sist mandag... :ermm:

Nå er det seks døgn siden og fortsatt ikke noe svar... :no:

Så vidt jeg kan lese her i forumet, så skal Catch ha en utmerket kundeservice - derfor ble jeg litt forvirret av dette.

Er det noen som vet om det foreligger noen formildende omstendigheter?

Apropos Catch, hva var egentlig ordinære priser på 1700/512 og 2100/512 før den pågående sommerkampanjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk du en mail i retur fra Catch, da du sendte inn mailen din?

Du skulle ha fått en bekreftelse med catchtag løpet av 5 min, etter at du sendte mailen din. Hvis du ikke har fått det, har ikke mailen kommet fram og dermed vil den ikke bli behandlet hos supportavdelingen.

Som agvg nevnte, er telefon supporten hos catch meget bra. Men jeg har aldri hatt problemer verken med mail eller telefonsupport. Alt har foregått innen rimelig tid for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke prisen på 2100/512, men 1700/512 koster ordinært 849,- pr mnd. Catch har fortalt meg på mail at de med stor sannsynlighet kommer til å senke de ordinære prisene når den pågående kampanjen er over. Jeg vil tro at prisen ikke kommer helt ned i kampanjepriser, vi får se..

Og ja, ring dem og ikke sitt og vær sur fordi du ikke får svar på mail. Som DevianX sier så har ikke support mottatt din mail dersom du ikke har fått CatchTag..

Lenke til kommentar

For å ta det første først: Jeg er ikke sur, mer overrasket og forvirret... :dontgetit:

Jeg sendte ikke mail, men benyttet meg av det skjemaet som kom opp når nummersøkefunksjonen ikke fant noe automatisk. Skulle jeg allikevel fått bekreftelse umiddelbart? Eller kanskje dette skjemaet ikke virker ok?

Uansett, takk for innspillene. Jeg ville allikevel ringt i morgen, men ville gjerne først vite hva jeg stod ovenfor.

PS: Når det gjelder telefon vs. mail, så er det en helt annen diskusjon som jeg ikke orker å dra i gang igjen nå. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...