Bullit Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Fikk min Hp pavillion zv5112 for noen dager siden, og synes batteritiden var litt liten (1,5-2t) og lurte på om det fantes noen kraftigere batterier som kunne forlenget batteritiden litt? Fant denne på komplett.no sine sider hvor jeg kjøpte pc`n, men vet ikke om det er noe bedre enn det som står i for øyeblikket: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124774&cks=PRL Noen som har noen ideer eller gode forslag til andre batterier? Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 er ikke det grei a??? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Ser jeg skulle gjort litt mer research selv der, batteriet som var på komplett sin side var til ze serien og ikke zv serien som jeg har. Tror jeg tok litt hardt i på batteritiden, er vel nærmere 1-1,5t batteritid. Tenkte bare hvis det fantes et kraftigere batteri der ute til en grei pris, hadde det jo selvfølgelig vært fint å hatt:) Vet jo at jeg ikke akkurat har den mest strømsparende prosessoren, men en får jo det en betaler for (8995,-) Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 trur det ikke er ekstra bateri til den model`n Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 trur det ikke er ekstra bateri til den model`n Og åssen veit du det? Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jeg skreiv TRUR, fordi de hadde det ikke på komplett eller mpx... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Bare fordi komplett eller mpx ikke har det så betyr det ikke at det ikke finnes Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 greit... jeg skreiv TRUR... Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bare fordi komplett eller mpx ikke har det så betyr det ikke at det ikke finnes Har det samme problemet selv. Har en desktoperstatter som suger strøm når den ikke er koblet til strømnettet. Ligger mellom 1,5-2 timer. Fant noe på denne siden. Kanskje det kan hjelpe? Si ifra hvis du finner noen andre webshops, eller butikker som forhandler større erstatningsbatteri. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Så ikke ut som de hadde noe batteri til min maskin, men takk alikevel. Skal si ifra hvis jeg finner ut av noen andre steder som selger batterier. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har du hørt med HP? Kanskje de vet noe. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Har du hørt med HP? Kanskje de vet noe. Nei, det har jeg faktisk ikke gjort Kanskje sjekke opp i det. Har fått målt batteritiden litt, faktisk rundt 1,5-2t med radioavspilling og surfing, men klart hadde jo vært digg med en time eller to ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå