Lucas Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Når jeg har instalert steam og den skal begynne å update seg selv, når den kommer på 26% lukker alt med steam å gjøre seg automatisk ! HJELP ! noen som kan gi meg en install fil som virker ? NYTT PROBLEM Når Steam skal sende meg en såkalt validation code ! men får den jo ikke ! har ventet 15min nå og de står at den er sendt og skal få den iløpet av få minutter, men hvor i alle dager er den ?? Endret 13. juni 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Får du ikke noe feilmelding? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) http://download.boomtown.net/en_uk/article...=download_steam Logg inn med: ace_ventuora passord: hardware så slipper du spam Endret 13. juni 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 YAY DET GIKK NÅ ! før så fikk jeg en feilmelding ! TUSEN TAKK ! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Prøv å slett clientregistry.blob filen neste gang.. Hjelper ofte. Og når det gjelder mail så kan det ta litt tid enkelte ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå