Profil Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Heizann dere..... jeg har tenkt og kjøpe høyttalere.. de skal koste rundt 5000, og de skal brukes i ett stereoannlegg.. jeg tenkte på B&W DM602 S3 og Proson Reality 63 MK2.. det jeg lure på er hvilken høttaler som er best i hennhold til prisen? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Heizann dere..... jeg har tenkt og kjøpe høyttalere.. de skal koste rundt 5000, og de skal brukes i ett stereoannlegg.. jeg tenkte på <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>B&W DM602 S3</span> og Proson Reality 63 MK2.. det jeg lure på er hvilken høttaler som er best i hennhold til prisen? De til Proson er visst knallgode høyttalere... Jeg ville valgt disse, men det kommer jo seff an på hvilken forsterker du skal ha de på. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det kommer egentlig ann på hva du legger i begrepet best. Det er to ganske ulike høyttalere. Jeg eier et par B&W DM602 og 63 MK2 har jeg bare hørt i butikk. Hva slags forsterker har du? Hvor stort er rommet du skal bruke dem i? Hva slags musikk hører du på? Hvis du har muligheten bør du høre på dem selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå