nomercy15 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hei plages litt med xp her virker som hele windows xp har blitt tullete når maskinen starter kommer det mange feilmeldinger om noe i registeret om at filer mangler.. prøver jeg å gå inn i legg til fjern programmer under kontroll panel skjer det ingen ting..kommer ikke inn..samme med bruker profiler...interer explorer skifter start side hver gang jeg restarter og går i stå hele tiden alt virker nå ganske håp løst lurer da på om jeg må innstlalrere alt på nytt , noe som frister lite eller om jeg kan reparere win xp på noen måte Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har du prøvd å fjerne spyware med adaware eller spybot search and destroy ? (søk på google.com) Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 jepp...uten hell Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 det er mange måter å reparere XP på: * "sfc /scannow" fra kommandoprompt * Legge inn siste SP på nytt. * Norton utilities - 3.parts programvare * Boot fra cd-platen og velg reparer Mer drastisk reparering: Boot fra cd, velg installer og velg så reparer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå