Gå til innhold

XP på to maskiner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vet ikke helt sånn hva Linux går ut på. er det bedre enn windows? Hva koster det? Funker de samme spilla på det som på windows? Noen som har en link eler noe?

Er vel ikke akkurat noe "ja, nei" svar på om Linux er bedre enn Windows, det kommer helt an på hva du skal bruke maskinen til.

Skal du bruke maskinen til å spille, er det vel egentlig ikke noen annen utvei enn å gå for Windows.

Men de fleste Linux distro'ene er jo gratis da, så det er absolutt verdt å prøve, så får du se selv hva du synes om det.

Lenke til kommentar

linux diskusjoner hører til i Linux katogorien. det bør vel alle som kan å lese få med seg. såvidt jeg vet så skjer dette hvis du prøver å installere XP på to datamaskiner:

du får installert den og alt er oppe å går, men etterhvert får du en melding om at du må registrere din Windows XP versjon inne 30 dager. dette kan jo bli et problem hvis du skal ha alt lovlig.

Lenke til kommentar
Jeg bruker samme cd og lisens på alle maskiner jeg installere windows på jeg.

dette er ikke lov og det er vel en sperre for det, men du kjører vel en piratkopi der man ikke trenger å registrere seg antar jeg.

Kjøp studentlisens så går det så greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...