DooBler Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg lurer på om du kan bruke en Windows XP på to maskiner, eller må jeg kjøpe et nytt? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Du må nok kjøpe nytt ja.Xp som man kjøper i butikken har lisens som kun kan brukes på en maskin.Dessverre. Lenke til kommentar
trygvebw Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Du må nok kjøpe nytt ja.Xp som man kjøper i butikken har lisens som kun kan brukes på en maskin.Dessverre. Du kan jo selvfølgelig bruke Linux... Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 jeg vet ikke helt sånn hva Linux går ut på. er det bedre enn windows? Hva koster det? Funker de samme spilla på det som på windows? Noen som har en link eler noe? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jeg vet ikke helt sånn hva Linux går ut på. er det bedre enn windows? Hva koster det? Funker de samme spilla på det som på windows? Noen som har en link eler noe? Er vel ikke akkurat noe "ja, nei" svar på om Linux er bedre enn Windows, det kommer helt an på hva du skal bruke maskinen til. Skal du bruke maskinen til å spille, er det vel egentlig ikke noen annen utvei enn å gå for Windows. Men de fleste Linux distro'ene er jo gratis da, så det er absolutt verdt å prøve, så får du se selv hva du synes om det. Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Har tenkt å spille ne del ja. Men jeg kan jo prøve Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det går ann å få en del spill til å funke i Linux. Btw, ontopic. Tja, du kan jo bare installere win. på begge maskinene. Men du har jo lisens til 1 av dem. Så dersom du skal ha allt lovlig, så må du kjøpe en XP lisens til. Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Kommer internett og alt sammen funke dersom jeg installerer de på begge maskinene. Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Man installerer ikke linux for å spille. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 nei nei nei nei nei.. Ikke la dette bli ENDA EN Linux vs Windows diskusjon da...vær så snill! Søk på forumet så ser du hva som er skrevet om det tidligere. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 linux diskusjoner hører til i Linux katogorien. det bør vel alle som kan å lese få med seg. såvidt jeg vet så skjer dette hvis du prøver å installere XP på to datamaskiner: du får installert den og alt er oppe å går, men etterhvert får du en melding om at du må registrere din Windows XP versjon inne 30 dager. dette kan jo bli et problem hvis du skal ha alt lovlig. Lenke til kommentar
all right Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg bruker samme cd og lisens på alle maskiner jeg installere windows på jeg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg bruker samme cd og lisens på alle maskiner jeg installere windows på jeg. dette er ikke lov og det er vel en sperre for det, men du kjører vel en piratkopi der man ikke trenger å registrere seg antar jeg. Kjøp studentlisens så går det så greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå