BakaBerg Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har 64 mb sis 315 og det er det verste skjermkortet jeg noen gang har sett i en pc. Det er fullt av feil og det klarer ikke engang å kjøre openGL i counterstrike. Jeg må bruke Direct3d og må bruke 1024x840 hvis ikke blir bildet helt vridd. Enkelte spill får jeg ikke lov til å spille pga av en eller annen feil. Jedi knight 3 f.eks. Men jeg fant en driver som jeg lasta ned som begrenset udugeligheten i en mindre dimensjon. Så hvis du vil ha den, så er emailen min [email protected] og jeg er ofte på msn. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Med mindre du ikke spiller annet en kabal, minesveiper og doom 1 så er dette kortet tragisk til spill. Men skal du bruke pc'en til utelukkende kontorarbeid så fungerer det. Skal du derimot spille nyere spill bør du gå for et 5900 eller 9800 kort. Det spørs bruksområdet og hvor tykk lommeboken din er. Har du en lommebok på størrelse med en Elefant kan du gå for en av de nye toppmodellene, X800 eller 6800 serien. Hvis du skriver bruksområdet og hvor mye penger du har tenkt til å bruke kan jeg mer spesifikt andbefale et kort. Endret 13. juni 2004 av TDK Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Skal bare ha det midlertidig i sommer, det blir X800 Pro etter sommerferien! Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hva er den lille oransje inngangen bak på kortet som lingner på en lydinngang? Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Hadde dette kortet selv, for et års tid siden. Det takler spill som warcraft 3 osv, men det har ikke noe ordentelig t&l support som gjør det utrolig dårlig med nye spill. Mener å huske at opengl var helt på tryne med det og... Edit: Jo, "nye" drivere til kortet er godt over halvannet år gamle... Endret 15. juni 2004 av Myrsnipe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå