yak Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Jeg får opp ERROR når jeg trykker på bluetooth på 7650.! Kommer ikke inn i bluetooth oppsettet!! Kan dette være softwarefeil ?? Lurte på å prøve Hard reseth ,men da mister jeg all info også. Noen som har en forklaring ? Endret 13. juni 2004 av yak Lenke til kommentar
Skrue_Mc_Duck Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det må være feil med telefonen din, eller så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Akkurat det samme skjedde på 7650`en til en venninde av meg istad når jeg skulle skru på. En dårlig bluetooth implementasjon kanskje? ikke vet jeg. Lenke til kommentar
yak Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg fant endel om dette problemet på nettet. Eldre versjoner spesielt v.3.12 som min viser har ofte denne feilen. Så da sender jeg den inn for bios-oppdatering. Litt irriterende, satt oppe i hele natt for å koble den til pc via bluetooth,så var det altså dette som var feilen. Fyy!! Nokia !! Lurer på om det er gratis å oppdatere bios ?? Noen tips . Biosversjon tastes slik *#0000# reset kode .NB:Husk fullt ladet batteri ,du mister alt info på din telefon *#7370# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå