Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bare for å være enda litt mer _rød, kan vi vel slenge på Cafè Internationalen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Frithjof Arngren,Sondreveien 3 K, 0378 Oslo, Norway. Ekke helt sikker, siden arngren sin side ikke er av de mest ryddige Dette er vel snarere der han bor... Rett ved meg, og her er det ingen Arngren-butikk. Det var det engang, men de gikk konkurs. Ups Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bare for å være enda litt mer _rød, kan vi vel slenge på Cafè Internationalen? Er det seriøst ein cafe som heiter det? kvifor har eg aldri vert på den! (kansje fordi eg aldri er i Oslo, men men) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vel, er vel ikke en kafè, snarere en bar. Sovjetinspirert interiør. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vel, er vel ikke en kafè, snarere en bar. Sovjetinspirert interiør. HalTan; Hihi (igjen) Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Vel, er vel ikke en kafè, snarere en bar. Sovjetinspirert interiør. Genialt!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå