Smirnoff Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Noen lever det visst helt ut i hverdagen. http://www.yuriskigurumi.com/home.htm Endret 13. juni 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) stakkars verden.. edit: leif Endret 13. juni 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 selv jeg synes det var sprøtt, og jeg er hardbarka anime fan..... synes synd på hjernen hans. tenk hvor torturert den må være inni der... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Anime er hat for min del. Og han typen der burde få seg et liv ! Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg HATER anime, det er rett og slett ekkelt å se på, jappsene klarer ikke tegne! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 http://www.yuriskigurumi.com/party.htm Sjuke, sjuke japanesere. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg HATER anime, det er rett og slett ekkelt å se på, jappsene klarer ikke tegne! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ahh... det der er nå bare Cosplay.. enkelte otaku's finner det svært morsomt å kle seg ut som sine favoritt karakterer ifra anime serier. i japan så er cosplay big business og det blir holdt konkurranser om hvem som ligner mest, hvem som har den beste kostymen osv. finnes tilogmed cosplay cafeér hvor servitørene cosplay'er.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har lyst til å cosplaye Vash Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Jo, å cosplaye på conventions etc. er en ting. Men å sprade rundt i hverdagen i kvinnfolkklær (dette er jo en mann), er jo bare fetisjistisk. Ikke at jeg unner mannen det, for all del... but still. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har lyst til å cosplaye Vash Vash the Stampede!?!?!?!?!?!? er du anime fan og???? hvilke eps har du????? MÅ HA!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Jo, å cosplaye på conventions etc. er en ting. Men å sprade rundt i hverdagen i kvinnfolkklær (dette er jo en mann), er jo bare fetisjistisk. Ikke at jeg unner mannen det, for all del... but still. så ikke mye mann ut Endret 13. juni 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Finnes sykt mye bra anime, men det der var nok å dra det for langt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Jo, å cosplaye på conventions etc. er en ting. Men å sprade rundt i hverdagen i kvinnfolkklær (dette er jo en mann), er jo bare fetisjistisk. Ikke at jeg unner mannen det, for all del... but still. så ikke mye mann ut Hvis du leser på siden, så står det: "All characters are played by the webmaster himself. " Grunnen til at det ser ut som et kvinnfolk er fordi han har på seg en bodysuit. Og på bildene du postet eksempel på, så er det jo opplagt at han hadde en maske under masken. Endret 13. juni 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 http://www.yuriskigurumi.com/party.htm Sjuke, sjuke japanesere. wow hahahahahahha! morommeste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
notorled Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 har ikke noe som helst problem med anime. Er min nye form for underholdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå