sjøgren Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 for en liten stund siden når jeg skrudde på pc'en min så tok det ca 20 sec også restarta den seg..jeg prøvde å skru den på igjen men det samme kjedde igjen... etter der igjen så trykka jeg på Ctrl+alt+delete for å se om det var noe mystisk der...der fant jeg noe som het Savedump.exe også skrudde pc'en seg av igjen.... Jeg skrudde på pc'en igjen, søkte på savedump...jeg fant den fila i windows mappa mi, jeg sletta den og pc'en skrudde seg ikke av...!! jeg trudde jeg hadde fixa det men når jeg skrudde på pc'en en anna dag så var den samma dritten der igjen!!! jævlig kjedelig å måtte sjappe seg med å søke på savedump og slette den fila..trur det ''viruset'' der sletter masse data inne på pc'en min!! ganske kjiipt! noen som har det samme problemet, eller er det noen flinke folk der ute som vet om noe lurt jeg kan prøve?? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 http://support.microsoft.com/?kbid=826366 http://labmice.techtarget.com/troubleshoot...memorydumps.htm Her finner du noe om problemet.... Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 hjalp ikke stort, men takk for at du prøvde!!! Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 PLZ!!!har akkurat skrudd på pc'en nå...pc'en skrur seg av drit fort nå...HELEVTES savedump SHIIIIIT!!!!!! restarte pc'en hvertall 10 ganger før jeg var sjapp nok til å søke på savedump og slette den helvetes fila!!!! har ikke lyst til å skru av pc'en akkurat så PLZ hjelp!! ikke veldig lyst til å formatere heller!! Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) PLZ!!!har akkurat skrudd på pc'en nå...pc'en skrur seg av drit fort nå...HELEVTES savedump SHIIIIIT!!!!!! restarte pc'en hvertall 10 ganger før jeg var sjapp nok til å søke på savedump og slette den helvetes fila!!!! har ikke lyst til å skru av pc'en akkurat så PLZ hjelp!! ikke veldig lyst til å formatere heller!! Uansett hva slags problemer du har, er måten du oppfører deg på her, og språkbruken din helt bak mål, og totalt uegnet til å vekke lyst hos andre til å hjelpe deg. (Hva er "sjapp" feks?? Endret 15. juni 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Du har sikkert sasser viruset Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Olejohan har fått en advarsel for spamming og uthenging. Du sannsynligvis får flere svar dersom du skriver litt bedre. Bedre setningsoppbygning, avsnitt. Mindre banning er også positivt. Lykke til Endret 14. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå