Orjanp Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Jeg har to taster på min Thinkpad som i windows er mappet til fram og tilbake i browsere. Jeg ønsker å få til det samme i linux. Tanstene har keycode 234(tilbake) og 233(fram). Har prøvd å mappe de til keysym 'XF86ApplicationLeft' og 'XF86ApplicationRight' ved hjelp av xmodmap. Det fungerte igrunn ikke. alt+venstre/høyre piltast fungerer på den måten som jeg ønsker. Så det bør vel være mulig at en annen tast gir samme kommando. Noen som har noen tips om hvorden dette kan gjøres? Har også vurdert å bruke LinEAK, men skulle prøve å finne ut om det var mulig å gjøre det på en annen måte først. Endret 13. juni 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tror nok det er Lineak som er svaret på spørsmålet ditt. Har ikke hørt om noe annet ihvertfall. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Har lett rundt på nettet noen timer, uten å finne noe. Når jeg kjørte make på Lineak 0.8 beta3, fikke jeg følgende feilmelding orjanp@Slackware:$ make cd . && /bin/sh /home/sheldonl/development/lineakd/admin/missing --run aclocal-1.6 /home/sheldonl/development/lineakd/admin/missing: /home/sheldonl/development/lineakd/admin/missing: No such file or directory make: *** [aclocal.m4] Error 127 orjanp@Slackware:$ Skal teste med 0.7.2 versjonen og se hva som skjer. EDIT: 0.7.2 fungerte Endret 14. juni 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå