navyboy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har lastet ned svcd filmer som består av 2 mpeg filer på 700 mb hver. jeg skal brenne disse så jeg kan se dem på dvd spillern min. Hver av filene varer i ca 70 minutter, men en 80 minutters cd tar jo bare 34 minutter svcd kvalitet. ikkesant? Hvordan skal jeg få brent filmen på cd da? Blir det enten 4 cd'er? eller blir jeg nødt til å gjøre dem om til vcd kvalitet?? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hva har du lastet ned fra nettet? Hmm, lukter stenging jeg... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 sniff-sniff. lukter det samme Lenke til kommentar
navyboy Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 hva har du lastet ned fra nettet? Hmm, lukter stenging jeg... Hehe. nope det er filmer som en kompiss har filmet! Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 En 80 minutters CD tar jo 700MB. Antall minutter spiller ingen rolle, det er bitrate som bestemmer hvor mange min du får inn på en CD. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvis filene er 700 MB, så er de antakelig i VCD-kvalitet. Og da passer de jo på en CD. Hvis du konverterer en VCD til SVCD, så får du bare enda dårligere kvalitet enn VCD. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Kanskje det er filmen av starwars kid og slikt? Svcd får du vel en time inn på hver cd. Er filmene på 700mb kan de godt være svcd. (Jeg liker ikke formatet, blir alltid dårlig kvalitet når jeg konverterer ferdigredigerte filmer, liker heller dv avi ) Du må bare lage en supervideocd i nero og legge filen der tenker jeg. Men det kan jo være ett bin image du har så da kan du jo åpne det i nero www.videohelp.com Endret 14. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
navyboy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Kanskje det er filmen av starwars kid og slikt? Svcd får du vel en time inn på hver cd. Er filmene på 700mb kan de godt være svcd. (Jeg liker ikke formatet, blir alltid dårlig kvalitet når jeg konverterer ferdigredigerte filmer, liker heller dv avi ) Du må bare lage en supervideocd i nero og legge filen der tenker jeg. Men det kan jo være ett bin image du har så da kan du jo åpne det i nero www.videohelp.com man kan få en 700 mb svcd på en 700mb cd ja, men da får man bare spilt den på pcen. Det funkre å brenne den som svcd på 700 mb cd men da får jeg døds mye støy litt utti filmen. Begynner å hakke å lage sånne elektroniske lyder. Noen som har noen råd? Det er så kjedelig å gjøre om til vcd. Og dessuten får jeg "Not responding" i tmpgen når jeg prøver å gjøre om store filer til vcd. Filer på 40-50 mb funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå