all right Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg må reparere windows Home editon på en data, så har jeg bare en cd med Windows XP pro på. Vil det virke og reparere windows med den?? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Vet ikke, men jeg tviler på det, følgte det ikke med en cd med den maskinen som har home?? Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 nope det funker ikke (har prøvd) men har du xp pro cd´n er det vel ikke noe poeng og ha xp home på maskin er det vel Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Reparere Windows Hva er feil? Har veldig dårlig erfaring med reparering av Windows. Det du kan gjøre er å slette hale Windows katalogen å legge inn det du har. Husk å ta backup av saker og ting i windows katalogen da... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvorfor ikke bare bruke XP's egen system gjenopprettings funksjon? Funker helt greit den. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå