xtrail Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er det noen som vet hvordan jeg kan få et Alcatel ADSL modem m/innebygd ruter til og virke sammen med en Dlink ruter.(4port og trådløst) Finner ikke ut av hvordan disable ruteren i modemet. Dette skal kobles opp mot Telenor PPPOE. Det virker med bare en maskin. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Sett opp Dlink routeren din til å være i et annet subnett enn Alcatel modemet ditt Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 koble pc'en din direkte til modemet (alcatel). skriv 10.0.0.138, så er du inne. Sett den som bridge. Da skal alt fungere. Det tok meg 4 dager med support og diverse telefoner før jeg møtte ei dame på support som ga meg svaret på 5 sekunder. bertie Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 koble pc'en din direkte til modemet (alcatel). skriv 10.0.0.138, så er du inne. Sett den som bridge. Da skal alt fungere. Det tok meg 4 dager med support og diverse telefoner før jeg møtte ei dame på support som ga meg svaret på 5 sekunder. bertie Hei, og hvordan settes den til bridge?? surfer Lenke til kommentar
bertie Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hvis man går inn på router/modemet, så skal det komme en slags veiviser, og da skal man få mulighet til å velge hva den skal stå som... bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå