Concubine Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 på radioen i mobilen min står det at jeg kan velge mellom mono eller stereo-lyd, men jeg merker ingen forskjell....Så hva skal egentligt være forskjellig mellom det to ??? Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
vgard Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Spørs da, om ikke radiosendingen enten er i mono, eller om headsettet ditt er mono.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ....eller om signalet er godt nok til å ta inn i stereo. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 som dere ser har jeg n5100 og HDS-3 headsett (som også kan brukes som handsfree....da'a) Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 er jo egentlig ikke noe stor forskjell mellom stereo og mono! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er jo ganske stor forskjell imellom stereo og mono. Man får et mye bredere lydspekter og "musikkopplevelsen" blir uten tvil bedre. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er jo ganske stor forskjell imellom stereo og mono. Man får et mye bredere lydspekter og "musikkopplevelsen" blir uten tvil bedre. kunne skifte mellom stereo og mono på sx1 og det var ikke noe stor forskjell! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Og derfor så er det lite forskjell på mono og stereo? :!: Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ved mono har man samme lyden i begge høyttalerne. Ved stereo kan den være forskjellig, og i det aller meste av musikk benyttes dette mye! Hører man radio med mye snakking, er det ofte lite bruk av stereoeffekten. Har man dårlig signalmottak, svitsjer de fleste apparater automatisk over til mono for å bedre lydkvaliteten (FM-sendinger i mono sendes i litt mindre båndbredde, og er derfor enklere å demodulere med mindre støy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå