wil Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 nå er jeg mektig lei av dette problemet. hver gang jeg skal installere enten: Windows 2000, Windows XP (bruker ikke XP noe mer) eller Windows 2003 Server. så har installasjonen i mellomtiden skifta stasjonsbokstaver. slik at C: blir E: og sånne ting. dette har gjort meg mektig irritert. å lurer litt på hva jeg skal gjøre. jeg kom på at en av grunnene kan være at jeg bruker DVD brenner til å installere Windows istede for DVD rommen? noen tips om hvorfor dette skjer? håper på mange svar. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Dette oppstår siden du mest sannsynlig har flere disker i maskinen din som er primary partition. Windows setter primærpartisjonen på den første disken den finner som c: og så videre. Slik jeg ser det kan det løses ved at du kopler fra de diskene som du ikke skal installere på før du starter opp fra windows platen. Tror ikke det er noen annen rask måte å fikse det på ihvertfall. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 ok, den er grei. da skal jeg se om jeg får gjort noe med det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 fant en løsning på mitt problem. Clue var å partisjonere harddiskene fra cd`en og ikke i Windows. hvis jeg partisjonerte den med cd plata gikk det fett. nå tror jeg at jeg har fått fjerna problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå