Gå til innhold

Ny mobil, men hvilken?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp... :laugh: Lurer på hvilken jeg skal kjøpe. Har tenkt på s700, men det er altfor lang tid til den kommer. Har tenkt på 7610.

-Kalender: ja

-MMS: ja

-GPRS: ja

-WAP:ja

-Kalkulator: ja

-JAVA:ja

-Email klient:nei

-Spill: Ja

Form:

- Samma faen

-Vekt: ikke viktig

-Antenne: intergrert

Skjerm:

Farge

-Over 65000 farger

-Størrelse på skjerm: Noe ala 6600

-Touchscreen: nei

Pris:

Jeg har mellom 4000 og 5000 kroner til rådighet.

Diverse:

-Merke: Har hatt en 3650, veldig fornøyd med den, men den klikka og jeg heva kjøpet. Er veldig glad i nokia mobilene siden de har så sinnsyke mange muligheter, men de har en tendens til å klikke og verkstedet deres bruker en evightet på å reparere en mobil. :thumbdown: Har begynt å tenke på SE.

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Symbian: Ja

-triband:ja

-Infrarød port: nei

-Bluetooth: Ja

-Minne: Nok til iallefall 100 bilder på telefonen

-Minnekort?: Ja

-Polyfoniske ringetoner:ja

-MP3: Ja

-Radio:Ja

Endret av Simen_1987
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S700 har ikke Symbian da, og har en følelse av at den kommer til å bli dyr... :(

Ellers har du Siemens SX1, og som du nevnte selv, 6600... Ser at du vil unngå Nokia, men jeg tror 6600 er en veldig bra telefon, og det er ikke så mange som alle tror som klikker av Nokia-mobiler... SX1 har også noen forskrudde taster...

Personlig ville jeg valgt 6600... :yes:

EDIT: Det er visst kun SX1 som har mp3, men radio er jeg ikke sikker på... På 6600 kan du vel laste ned, men der er det visst mono-lyd...

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

Har litt vanskeligheter for å velge en siemens mobil..... Mamma har alltid hatt siemens mobiler i forbindelse med jobben, men de gikk akkurat over til SE. Det blir for meg bare ikke riktig hvis det blir en siemens, det er bare et eller annnet.... Tror jeg går for nokia 7610 eller 6600. Har jo tross alt en ipod. Men ikke at nokia putta i en radio i 7610 synes jeg er jævla dårlig av dem.

Lenke til kommentar
du :thumbup: kan jo ta nokia 3660 den har ikke mp3 eller radio men er bra for det.

Neeee, vil ha en mobil med et bra kamera! Mp3 spiller har jeg så det er ikke et must. Har hatt 3650 som du sikkert har lest så jeg vil gjerne ha en ny mobil med et nytt design og som er litt mindre.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...