Nicklas Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei ! Jeg er ikke så flink med farger og hvilke farger som passer sammen så jeg bare lurte på om dere kunne komme med noen forslag .... det er på DENNE siden jeg skal ha nye farger på, designet skal lages på nytt men det er iallefall ca. sånn det skal bli. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) *dobbel post sorry* Endret 13. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Start helt fra scratch og ta det som utgangs punkt bare. men lyseblå og svart er vell fint?eller mørkeblå og hvitt? Blå og grå grønn bare se deg litt rundt www.demoted.org bruker nesten rosa Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 om du ikke er god til å se hvilke fargekombinasjoner som passer sammen kan du bruke hjelpemidler som http://colormatch.dk . var en annen mer avansert versjon og men husker ikke linken. blått er jo alltid en klassiker.. du får en grei side, en i mengden, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Eller bare bruk grønn! det ser altid bra ut og er ikke oppbrukt! eller besj? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 yepp! grønn er smooth! bare se på denne smilien: bevis nok! eller mørk gul og en annen farge.. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Syntes det er umulig å ordne noe etter bare en farge, jeg bruker bilder for å finne mine farger. Har som regel et bilde i headern, også henter jeg farger ifra der. Så er det å bruke colormatch eller andre redskaper for å finne farger som passer. Bare eksperimenter deg fram til du finner en farge du liker. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg liker brunt og lysebrunt, litt 'retro' stil, kanskje? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det florerer jo av sånne "forslag til design, farger, e.l." tråder for tida jo! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=257574 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå