Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Headerbildet ser SÆRS crappy ut mtp. kvalitet. Mulig akkurat det er gjort med vilje, men jeg synes ikke det fungerer Vel, det er tatt med kameraet mitt @ 1mp , 800 IU og 2000ms SS - så ja, det sier seg selv at kvaliteten ble litt dårlig. Skal få knipset mer. Men uansett så er golvet på skolen vår særs crappy Logo er nå ClickAble™ "Read more" knappene... Hmm... Hvorfor knapper i det hele tatt, når ren tekst gjør jobben velsågodt? Borderen er iallefall, som Dunestar sier, alt for tykk. Synes også disse stod litt for langt nedenfor avsnittet de hører til. Som jeg sa litt lenger oppe: De skal ikke være der. Litt tidligere i kveld hadde jeg oppe et annet design i testfasen - hvor disseInnleggsalternativ Aktiver smilies? knappene faktisk passet inn, også har jeg bare glemt å fjernet de fra publiseringssystemet.. Endret 13. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Forresten: istede for å linke til "http://www.misinterpreted.net/stylesheet.css" i stilarklinken din, link enkelt og greit til "stylesheet.css" - less is more Akkurat der tar du littegranne feil Når man bruker mod_rewrite skriver man om URL'ene, slik at du trykker på articles, kommer du egentlig til index.php?id=articles, men siden de er skrevet om, tror både browser og (litt) serveren at den er i /index/articles, og der finnes ikke noe stilark som heter stylesheet.css. Derfor må du gi en statisk plassering av stilarket. That's why Contact MI = Contact misinterpreted.net. Ble egentlig bare litt teit.. FiksePå...Done Endret 13. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Snasen side, fin bg, grei meny og behagelige farger. Litt vanskli å lese teksten i headeren. Good work! edit: hallo leif Endret 13. juni 2004 av huf Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hmm..skyggen fra hovedvinduet ble kantete, syns jeg. Ellers har jeg ingenting å utsette, og i alle fall ikke headerbildet! Meget bra! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Nå skal siden funke "noenlunde" korrekt i alle browsers. Takktakk til PC for hjelp Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) *dobbel shiat* Endret 13. juni 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Nice, nice. Det er ikke så mye å utsette på siden din men da jeg sa at du kunne ha sånn drop-downs på toppen mente jeg at du kunne lage en div på toppen som var like bred som hele siden (midstilt) og ha mange dropdowns der, én for blogger, én for venner, én for inspirasjon osv. Og ja, bruk caps på overskriftene! Ex: __INSPIRATION < ...eller noe sånt, men du skjønner hva jeg mener? Og dropp den Go boksen, det ser kulere ut om du bare har 4-5 dropdowns uten en knapp...!! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Kanskje dempe skyggen littegranne? For skarpe streker som bakgrunn. Smakssak. Quicklinks? Hva skal du med det? Integrer det hvertfall med siden. Det grå feltet passet lite inn. Ved skumming av kode, er jo den über satt opp. Ellers bare konge. Bra&enkelt&fleksibelt&effektivt design. -skrivefeil Endret 13. juni 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 -Selve siden ser helt fin ut, selv om den er veldig uorginal. Det virker som om folk på forumet ikke tørr å prøve noe nytt, jeg ser når en av prøver på en enkel og fin side vil alle prøve det samme. Hadde vært spennende å se noe nytt en gang i blandt, men det er kanskje litt offtopic Les "Everything looks like a blog" på mezzoblue.. Kommer med ganske mange vesentlige poeng, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå