Gå til innhold

Ny misinterpreted.net | Kritikk/tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

Kjeda meg litt i kveld/tidligere i dag, så jeg bestemte meg for å prøve meg på et nytt design til misinterpreted.net.

Innholdet er langt i fra på plass, men som jeg vanligvis sier; Det kommer.

Siden klokka er 04:04 så har jeg ikke store lysten til å skrive en lang innledning - er heller ikke sikker på om det rett og slett er nødvendig...?

Hvis noen har en genial løsning på hvordan jeg kan fikse probleme(ne) i Opera og IE, så må dere bare skrike ut!

Kritiser alt dere vil, og gi gjerne tips ang. typografi og alt annet dere stusser litt på.

Uansett, Kick it where it Hurts :hm:

edit: Merk: Quicklink-lista i topp er ikke ferdig.

Endret av SirIce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte den veldig godt. noen småfeil kan jeg vel fortelle deg.

everything isn't......... blir litt uklar ved enkelte plasser, som gjør at det ikke blir så bra.

Er også kanskje unødvendig å sei samme greia 2 ganger. ser at du også har det under misinterpreted.net.

på quicklinks har du litt for mange unødvendige tomrom, kan kutte ned på noen av de.

Ellers så likte jeg fargene og oppsette veldig godt. Selv om jeg likte dit forrige forslag bedre, men det er vel for jeg elsker den stilen du hadde der. Trur siden blir utrulig bra, spesielt med det innholdet du kommer til å få innom php og diverse andre ting.

så elsker den! :p

Lenke til kommentar

funker i Opera (7.5) og. :)

likte siden, du er flink til å ikke bruke standardfarger og få noe bra ut av bilder andre gjerne ikke hadde tenkt så mye over.

fin typografi, oversiktlig og greit.

behagelig å se på og fin overgang til bg. likte også den streken helt øverst, med quicklinkene i. har rett og slett ikke noe negativt å komme med. supert :w00t:

Lenke til kommentar

Hm, mener å ha sett denne i natt ellerno ? syns det virker kjent.. :blush:

Uansett, stilig.

- Den b0ger litt i IE.

- Stilig BG

- Syns kanskje headerbildet blir litt dødt?

Om jeg har sagt noe i natt, så kan du sikkert bare se bort fra dette og heller bruke det jeg sier her.. :)

Edit; Du sa klokka var 4..? Se når du posta innlegget.. :thumbup:

Edit mer; Mulig stilen begynner å bli litt utbredt ja.. :blush:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

For det første synes jeg den logoen ikke passer i det hele tatt, den ser lite gjennomført ut... Prøv å lag en litt mer stilfull logo, jeg tror det har mye å si.

-Selve siden ser helt fin ut, selv om den er veldig uorginal.

Det virker som om folk på forumet ikke tørr å prøve noe nytt, jeg ser når en av prøver på en enkel og fin side vil alle prøve det samme. Hadde vært spennende å se noe nytt en gang i blandt, men det er kanskje litt offtopic :)

-Lekkert fargevalg

-Menyen er ganske fubar, men det er kanskje fordi jeg ikke bruker Firefox men Opera, ellers vet jeg ikke helt om jeg liker plasseringen helt heller.

-Overskriftene har forskjellige størrelser, vet ikke om det er meningen jeg... ("missinterupted.net is up" er større en "content")

Alt i alt en fin, uorginal og oversiktlig side...

:hmm:

Lenke til kommentar
Logoen er jo FET men den bugger litt ja!

kanskje grunnen til at ingen vill prøve på nytt er at alt man får tilbake er negativ kritikk gang på gang... uten et snev av konstruktiv kritikk? :thumbdown:

Kan du komme med et eksempel hvor noen har lagt ut noe orginalt og nytt og bare fått negativ kritikk??...

Lenke til kommentar

kanskje grunnen til at ingen vill prøve på nytt er at alt man får tilbake er negativ kritikk gang på gang... uten et snev av konstruktiv kritikk? :thumbdown:

Så da PoleCat la ut sitt rosa/lilla design så fikk ikke han konstruktiv kritikk..?

Mulig det blir mye kritikk for folk som prøver nye stiler, men det er ofte en grunn til det.. Det holder ikke å bare skille seg ut dersom designet ikke er pent.. Noen ganger er det lettere å starte på nytt istedet for å videreutvikle et design basert på kritikk fra personer som mener man bør begynne på nytt..

Lenke til kommentar

Sehr snacksy! :thumbup:

- snappa linkmachine fra rober2.com? ;) hehe

- masse visuellt lekre undertitler

- menyen kunne vært penere, men hvordan har jeg nok ikke tips om :hmm:

- siden jeg ikke finner mer å rakke ned på skal jeg SLAKTE "read more"-knappene. altfor fet border, og mouseover ødela mye av roen og harmonien. at knappene bryter totalt med stilen er heller ikke pluss ;)

Lenke til kommentar

Meget elegant :thumbup:

Får du fikset buggingen i IE (f.eks menyen, og det ar headerbildet ligger 1px for langt til høyre) så kan du være stolt :yes:

EDIT: glemte å si at jeg ikke likte den boksen med quick links øverst. Fargen var helt feil, så den ser ut som en eller annen 3.parts reklameframe :scared:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Takk for kritikk så langt :)

...men den 508-valideringen din stemte ikke helt....

Nei, det er sant.. er samme index-fila som på forrige layoutet, og footer er ikke endret i det hele tatt. Skal fikses, enten ved å validere den eller å ta vekk linken :)

Jeg er ikke sikkert på hvorfor men jeg føler at du burde ha menyen under headerbildet.

kanskje også vurdere et annet header bilde?

Har testa med meny under header, og det ble for A4, hvis du skjønner.

Har planer om å ha flere headerbilder.. Må bare ta bedre bilder først :blush: .

- snappa linkmachine fra rober2.com?  hehe

Jepp, with permission. :)

Men det skal fikses på.. Hadde bare ikke ork til å legge til mange av mine egne linker klokken 5 på natta (Mavva: klokka mi er nok feil den ja... :lol: )

- siden jeg ikke finner mer å rakke ned på skal jeg SLAKTE "read more"-knappene. altfor fet border, og mouseover ødela mye av roen og harmonien. at knappene bryter totalt med stilen er heller ikke pluss

:blush: De skal ikke være der. Litt tidligere i kveld hadde jeg oppe et annet design i testfasen - hvor disseInnleggsalternativ Aktiver smilies? knappene faktisk passet inn, også har jeg bare glemt å fjernet de fra publiseringssystemet.

- menyen kunne vært penere, men hvordan har jeg nok ikke tips om

Ja, den kunne nok det. Har egentlig ikke noen idèer selv, men kanskje den burde flyttes opp et par pixels?

glemte å si at jeg ikke likte den boksen med quick links øverst. Fargen var helt feil, så den ser ut som en eller annen 3.parts reklameframe

Vel, idèen bak den er ganske OK (Takk til Roberto som deler sine tanker med meg :love: ), men den kan nok gjennomføres ganske mye bedre ja. Skal se på det.

Hvis det er noen som ser hvorfor siden bugger i IE, vær så snill å skrik ut!

Lenke til kommentar

*sirice er hårsår* :laugh:

Hva er det med deg om dagen? Spyr ut flotte desgins i hopetall, men blir aldri fornøyd?

Har litt småting:

- Headerbildet ser SÆRS crappy ut mtp. kvalitet. Mulig akkurat det er gjort med vilje, men jeg synes ikke det fungerer. Uansett, så så akkurat headerdelen bedre ut i IE, da den fikk litt luft på sidene. Vet ikke hva som egentlig er meningen? "M"-en i "seems" forsvinner også inn i bakgrunnen.

- "Read more" knappene... Hmm... Hvorfor knapper i det hele tatt, når ren tekst gjør jobben velsågodt? Borderen er iallefall, som Dunestar sier, alt for tykk. Synes også disse stod litt for langt nedenfor avsnittet de hører til.

- Til de som klager på logoen: STFU! Den er diggbar. :yes: Men klikkbar burde den gjøres.

- Litt padding"feil" osv, men det regner jeg med blir rettet opp etterhvert.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Smooth. Alt eg vil sei - veldig bra jobba!

Som PC seier, logoen er diggbar, men gjør den klikkbar.

/me digger headerbildet - synest det passer finfint inn, og ser stilig ut.

Forresten: istede for å linke til "http://www.misinterpreted.net/stylesheet.css" i stilarklinken din, link enkelt og greit til "stylesheet.css" - less is more :)

Men korfor "Contact MI"? Burde vere "Contact me" :p

Ang. typografi: prøv med litt større margin-left: på p-elementer i innholdet, slik at dei havner 5-10 px lengre mot høgre i forhold til overskriftene ;)

Overall - veldig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...