Akke Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hva er feil her? http://home.no.net/akke/diverse/error/RaymanII.jpg Skal være bra grafikk egentlig... Virker som om noe "layers" ikke er der. Kjører Radeon VE med nyeste driver. (6043) Akke Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 det er noe feil vertfall. :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Har vært borti noe lignende på et nvidia kort en gang. Husket ikke hva jeg gjorde helt, men det var noen instillinger i display settings. Noe med texturer å gjøre. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Når jeg starter GXsetup.exe klager den på at den ikke finner glide2x.dll. (display setup prog for spillet) Sier dette noen no? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 det er ein 3dfx/voodoo fil om eg ikkje tar feil Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 uansett, har du prøvd å skifte fra trilinjær til bilinjær texture filtering? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 husker jeg hadde mange slike problemer med med mitt 3dfkort før, tror du må skifte driver greie til mini3dfxdriver, vodoo eller noe. kan være drivere og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå