_tHokA_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Skal kjøpe meg ny maskin, alt nytt. Så jeg lurer på hvilke av disse 3 hovedkortene er best, eller om dere har andre kort som dere synes er bra så si ifra. De 3 hovedkortene jeg har sett på nå er: Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN,Firewire Abit AN7 Hovedkort Socket A, SATA, µGuru nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire Hvem av dem hadde dere kjøpt vist dere skulle ha kjøpt nytt hovedkort. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) God Morgen Hvilket som er best... tja, de er bra alle sammen Men skal du klokke vil jeg anbefale Abit. Vil du ha et sikkert og stabilt kort er Asus uovertruffen Mvh Stoneheart Endret 13. juni 2004 av Stoneheart Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Siden du poster her regner jeg med at du skal overklokke. Ta også en titt på DFI. Enten NFII Ultra Infinity, eller LanParty om du vil ha full pakke med stæsj. Endret 13. juni 2004 av Endre Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jeg har Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire og er kjempefornøyd.... god overklokker.... anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå