firberblad Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei. Mulig jeg har misforstått et par ting eller oversett noe, men åssen saver jeg i ninja gaiden? Jeg har kommet til den første bossen. Han brukte 2 sekunder på å gjøre meg om til delikat kattemat og så står det game over på skjermen og jeg må begynne brettet på nytt. Kan noen fortelle meg åssen jeg kan lagre underveis så jeg slipper å gå igjennom hele brettet på nytt? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Skal være en drage der et sted som har et slags lys på seg som er blått elle rnoe det saver du Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 den rett ved siden av en trapp? hvis ja, takk og atter takk Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis du ville ha hjelp burde du sjekket Ninja Gaiden emnet under her. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei. Mulig jeg har misforstått et par ting eller oversett noe, men åssen saver jeg i ninja gaiden? Jeg har kommet til den første bossen. Han brukte 2 sekunder på å gjøre meg om til delikat kattemat og så står det game over på skjermen og jeg må begynne brettet på nytt. Kan noen fortelle meg åssen jeg kan lagre underveis så jeg slipper å gå igjennom hele brettet på nytt? Ja.... sjekk vårt kjære emne under du. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=246213 ikke dumt det skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå