henrik_er Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Wel det kunne blitt et KULt prosjekt hvis jeg bare hadde fått tak i Vanblokk til min Amd Athlon K7 SLOT!!!! A prosessor :smile: Har tilgang til ett stykk Ford Radiator Ett stykk tomt oljefat og masse pvc slange +++ en Jævel pumpe :smile: Men jeg trenger en vannblokk..... er det noen som kan hjelpe meg? De har ikke på 3dfxcool multicom og netconnection :sad: Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg har også planer om å vannkjøle min AMD 700 slotA, hadde engang en tegning om hvordan jeg kunne fikse en socket A blokk til å passe på Slot A. Skal prøve å finne den igjen. (fikk tegninga fra dangerden) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 20:51, RaZoE skrev:Wel det kunne blitt et KULt prosjekt hvis jeg bare hadde fått tak i Vanblokk til min Amd Athlon K7 SLOT!!!! A prosessor :smile: http://www.dangerden.com http://www.cool-computers.com Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 ee ser ut som om jeg har ett lite problem hvordan fjerner jeg platene rundt min amd k7 prosessor har klart å ta vekk bakplaten, men finner ikke ut av den foran den i metall??? Noen smartinger her som vet hvor det er guider for slikt :smile: Lenke til kommentar
Lego Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Der er vel ingen sak å ta bort den bakplat i metall?? Ser du de to bøylene som klemmer kretskortet intill. Bruk en liten tang/skrujern å vipp dem av. Pass på å ikke ødelegge dem dersom du vil sette den sammen igjen. Da sitter du igjen med et kretskort med fire hull rundt coren som du kan bruke til å mekke din egen festemekanisme. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Har litt altzheimer medium til tider, men jeg mener å ha lest at de fire hullene har samme avstand som på socketa hk slik at du kan bruke socket basert kjøleblokk (dd/swiftech ol). Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Men da får du jo seff ikke kjølt cacheminnet, hmm blir litt møe mekk ut av dette kanskje. Har ikke vært borti slot baserte cpu'er, hoppet over den greia sjøl. Lenke til kommentar
Lego Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Nei de har ikke samme målene som vanlige socket hk, dette har jeg målt da jeg også trodde det. Og swiftech blokka er for stor uansett den er bredere en prossesoren så du ville fått på problemer ved å sette på plass den etterpå. En blokk du kan bruke, er den til Amd pro waterkit, den skulle passe med et hjemmesnekra feste. Lykke til Lenke til kommentar
Lego Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Cacheminnet behøver du ikke kjøle, men kan være en fordel. Når du åpner prossesoren, vil du se at Amd har vert slurvete. Cascheminnet har bare 1mm med hvit goop mellom seg. Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har vannkjøling på en slot-a cpu, kjøpte blokka mi i fra cool-computers, den lille som ikke dekker cache brikkene, jeg bare kuttet opp en socket7 ribbe og limte de to bitene på de to cache brikkene med superlim og articsilver 2.. dette funket fint og brikkene holder seg kalde... PS.. jeg trenger en goldfinger for å få pressa mer ut av den sakkars 800mhz cpuen :smile: er det noen som har en slik så kjøper jeg den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå