Gå til innhold

Rått Prosjekt "Fet Vannkjøling"

Anbefalte innlegg

Wel det kunne blitt et KULt prosjekt hvis jeg bare hadde fått tak i Vanblokk til min Amd Athlon K7 SLOT!!!! A prosessor :smile:

Har tilgang til ett stykk Ford Radiator Ett stykk tomt oljefat og masse pvc slange +++ en Jævel pumpe :smile:

Men jeg trenger en vannblokk.....

er det noen som kan hjelpe meg?

De har ikke på 3dfxcool multicom og netconnection :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ee ser ut som om jeg har ett lite problem hvordan fjerner jeg platene rundt min amd k7 prosessor har klart å ta vekk bakplaten, men finner ikke ut av den foran den i metall???

Noen smartinger her som vet hvor det er guider for slikt :smile:

Lenke til kommentar

Der er vel ingen sak å ta bort den bakplat i metall??

Ser du de to bøylene som klemmer kretskortet intill. Bruk en liten tang/skrujern å vipp dem av. Pass på å ikke ødelegge dem dersom du vil sette den sammen igjen. Da sitter du igjen med et kretskort med fire hull rundt coren som du kan bruke til å mekke din egen festemekanisme.

Lenke til kommentar

Nei de har ikke samme målene som vanlige socket hk, dette har jeg målt da jeg også trodde det. Og swiftech blokka er for stor uansett den er bredere en prossesoren så du ville fått på problemer ved å sette på plass den etterpå. En blokk du kan bruke, er den til Amd pro waterkit, den skulle passe med et hjemmesnekra feste.

Lykke til

Lenke til kommentar

Jeg har vannkjøling på en slot-a cpu, kjøpte blokka mi i fra cool-computers, den lille som ikke dekker cache brikkene, jeg bare kuttet opp en socket7 ribbe og limte de to bitene på de to cache brikkene med superlim og articsilver 2.. dette funket fint og brikkene holder seg kalde...

PS.. jeg trenger en goldfinger for å få pressa mer ut av den sakkars 800mhz cpuen :smile: er det noen som har en slik så kjøper jeg den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...