DrSpawn Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Har nettop installert en digidoc5 i maskina mi, mitt problem er nå at jeg sliter med hva jeg skal stille temperatursensorene inn på. -Hva tåler de forskjellige komponentene? 1. AMD XP 1800+? 2. Gainward gf3 ti200? 3. SDRAM? 4. WD 80GB HD? 5. Hva er "normal" kasse temp? -På forhånd takk for alle svar!!!!! Hilsen Audun Lindbråten Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 20:48, DrSpawn skrev:Har nettop installert en digidoc5 i maskina mi, mitt problem er nå at jeg sliter med hva jeg skal stille temperatursensorene inn på.-Hva tåler de forskjellige komponentene?1. AMD XP 1800+? Alt under 70-90 grader fungerer, men helst ikke noe særlig mer en 65 load. 40 grader idle er vel godt nok i massevis, men kaldere er alltid bedre! Quote: 5. Hva er "normal" kasse temp? 25-30 grader?? Kommer jo ann på romtemp, vifter osv!! Lavere er jo best... Quote: -På forhånd takk for alle svar!!!!! Hilsen Audun Lindbråten It' no' problem! Ikke det at jeg kunne hjelpe med alt heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå