Billy Bob Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei! Om du skal kjøpe en bil som du skal bare ha for en stund eller bare for gøy, ikke kjøp denne, temmelig vanskelig å selge!! http://www.finn.no/finn/car/object?id=4414...7&pos=0&rub=202 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Jupp, det er min bil. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skoda er hååpløse å selge, gamlingen har en 2 år gammel octavia, ikke pokkern å bli kvitt den, men fy f så plaget han har vært med den da, feil hele tiden, drittbiler Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Skoda er hååpløse å selge, gamlingen har en 2 år gammel octavia, ikke pokkern å bli kvitt den, men fy f så plaget han har vært med den da, feil hele tiden, drittbiler Men så vil jeg påstå at det ikke er en "klassisk" Skoda, som i familiebil eller hva de andre bilene er.. Har ingen problemer med min, så det skulle ikke være noe problem! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det der virket da egentlig som en morsom sommerbil Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Joda, morsom sommerbil, kombinasjonen gul og takløs funker bra den! Fikk en telefon på 45 min i morges da, en fra Østfold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå