Moonshine Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg tjener bare 76 kr timen og er 17 år. Har jeg rett på et sånt UN-tillegg da??? UB-tillegg. Hvis du er organisert eller noe, så kanskje? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 50 prosent er nice, men 100% er jo dobbelt så nice!! Jobbe for tett opptill 250kr timen gir motivasjon. Da kunne jeg jobba hele døgnet Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 101 kr timen på RIMI er nok. Jeg får tre pauser i løpet av en time, men det er sikkert fordi vi er bare jenter som jobber i kassen (jenter på mer på do enn gutter ) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 101 kr timen på RIMI er nok. Jeg får tre pauser i løpet av en time, men det er sikkert fordi vi er bare jenter som jobber i kassen (jenter på mer på do enn gutter ) Det er BARE jenter på RIMI der jeg jobber, jeg er den eneste gutten der! Og en garderobe... jentegarderobe! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 101 kr timen på RIMI er nok. Jeg får tre pauser i løpet av en time, men det er sikkert fordi vi er bare jenter som jobber i kassen (jenter på mer på do enn gutter ) Det er BARE jenter på RIMI der jeg jobber, jeg er den eneste gutten der! Og en garderobe... jentegarderobe! Heldig-grisen! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 101 kr timen på RIMI er nok. Jeg får tre pauser i løpet av en time, men det er sikkert fordi vi er bare jenter som jobber i kassen (jenter på mer på do enn gutter ) Når vi er inne på det, hvordan klarer dere å slå i hjel så mye tid inne på et rom hvor det ofte stinker dritt? Om dere må snakke om hvor deilige vi er, kan dere ikke bare gjøre det, la oss si på kjøkkenet? Ontopic: Hadde jeg tjent 101 kr. hadde jeg vært meget lykkelig. Det hadde vært over 700 kr. på en vanlig dag, noe som ikke er å forakte. Dessuten er ikke RIMI så galt, bortsett fra at kassadamene jo må bli gale i hodet av å høre "Bip... Bip... Bip..." over lengre tid! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jobber som frilanser for lokalavis (17 år) og tjente nettopp 1200 på to artikler. Ca 7 timers arbeid medregnet gratis inngang på en revy og et lan Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) OK, for alle som lurer på hvor mye pause man har KRAV på, så gjelder følgende: -For hver 5,5. time SKAL man ha en 0,5 t. pause. That's what the captain says, and the captain's word is LAW! Endret 15. juni 2004 av smeboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 101 kr timen på RIMI er nok. Jeg får tre pauser i løpet av en time, men det er sikkert fordi vi er bare jenter som jobber i kassen (jenter på mer på do enn gutter ) Sitter du i kassa og tjener 101 kroner timen når du er 16 år? Da kan du jo i teorien ikke selge røyk og alkohol..? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 101 kr timen på RIMI er nok. Jeg får tre pauser i løpet av en time, men det er sikkert fordi vi er bare jenter som jobber i kassen (jenter på mer på do enn gutter ) Sitter du i kassa og tjener 101 kroner timen når du er 16 år? Da kan du jo i teorien ikke selge røyk og alkohol..? Tror du må lese tråden nøyere, han som tjener 101 er vel 19... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Tror du må lese tråden nøyere, han som tjener 101 er vel 19... Jeg tenker på RaZorbLadeKisS. Jeg lurer på om hun også tjener 101 kroner/ timen for å sitte i kassa, og om hun da ikke selger rusmidler. Eller har jeg misfortått helt, og hun sitter i kassa i en helt annen type butikk? Hun er i følge profilen 16 år. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Tror du må lese tråden nøyere, han som tjener 101 er vel 19... Jeg tenker på RaZorbLadeKisS. Jeg lurer på om hun også tjener 101 kroner/ timen for å sitte i kassa, og om hun da ikke selger rusmidler. Eller har jeg misfortått helt, og hun sitter i kassa i en helt annen type butikk? Hun er i følge profilen 16 år. Jeg sitter i kasse, og tjener "bare" 80 kr i timen. Jeg jobber på Biltema, og har lov til å sitte i kasse for vi selger ikke alkohol og slikt. Aiiiight? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg sitter i kasse, og tjener "bare" 80 kr i timen. Jeg jobber på Biltema, og har lov til å sitte i kasse for vi selger ikke alkohol og slikt. Aiiiight? Akkurat, det var dèt jeg tenkte. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg sitter i kasse, og tjener "bare" 80 kr i timen. Jeg jobber på Biltema, og har lov til å sitte i kasse for vi selger ikke alkohol og slikt. Aiiiight? Akkurat, det var dèt jeg tenkte. Det var det jeg tenkte at du tenkte Lenke til kommentar
Danko Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 101 kr i timen er ikke så verst.. Ei veninne av meg jobber på Rema 1000, og hun har 99,99 kr i timen.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 jeg solgte jordbær og da tjente jeg 50kr timen.. var 13 å den gang da Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Tror du må lese tråden nøyere, han som tjener 101 er vel 19... Jeg tenker på RaZorbLadeKisS. Jeg lurer på om hun også tjener 101 kroner/ timen for å sitte i kassa, og om hun da ikke selger rusmidler. Eller har jeg misfortått helt, og hun sitter i kassa i en helt annen type butikk? Hun er i følge profilen 16 år. Jeg sitter i kasse, og tjener "bare" 80 kr i timen. Jeg jobber på Biltema, og har lov til å sitte i kasse for vi selger ikke alkohol og slikt. Aiiiight? Hey, jobber du på Alnabru?? Var nedpå der og leverte søknad, fordi jeg har hørt det er lett å få jobb der (no offense, men) Uansett har jeg enda ikke fått svar... på 5-6 uker.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hey, jobber du på Alnabru?? Var nedpå der og leverte søknad, fordi jeg har hørt det er lett å få jobb der (no offense, men) Uansett har jeg enda ikke fått svar... på 5-6 uker.. Ja, jobber på Alnabru. Det er lett å få jobb hvis du er JENTE, ja. Gutt derimot... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 AAAaargh!! Hmmm, skal jeg kle meg ut som en skikkelig pen jente og si jeg heter Eirin og søke igjen, tro?? Problem 1: Jeg vil ikke se pen ut Problem 2: Jeg vil måtte gå med jentekostyme hver eneste dag på jobb... Nei, jeg dropper det.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 AAAaargh!! Hmmm, skal jeg kle meg ut som en skikkelig pen jente og si jeg heter Eirin og søke igjen, tro?? Problem 1: Jeg vil ikke se pen ut Problem 2: Jeg vil måtte gå med jentekostyme hver eneste dag på jobb... Nei, jeg dropper det.. Ellers kan du sende søknaden din til meg, så kan jeg smiske litt med sjefen (som er moren til venninnen min) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå