Left Blank Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 ja! alle jeg har spilt mix med sier 'lol' uten og separere bokstavene.. dette er jo helt feil ffs. ikke det at det plager meg mye, men er vant til el o el fra alle amerikanerne. men ja, kunne onske cs norge hadde laert seg slike ting, er litt plagsomt. pluss "lohl" hxres jo helt latterlig ut, saerlig nar man sier det ut og. nei og nei ikke bra det her. oh sa man ge som sier det slik. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) ehm....el o el ser jo berre dumt ut Edit: Tok poenget nå, du meiner når folk snakker... Syns det høyrest dumt ut uansett kva du seier eg. Det er mulig å le med "hahaha, hohoho, hehehe, hihihi" Endret 12. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg sier "lol" på engelsk vis, utales "lål", og når jeg sier dette sier alle;"hvorfor sier du lål, og ikke looool?" også ler de Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 nei, det uttales ikke 'lawl' pa engelsk.. uttales "el o el", altsa hver bokstav separat. herregud da Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ja.. jeg kan forstå at dette må være grusomt irriterende for deg... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 ja etter alle de idiotene pa vt som absolutt ma si det hele tiden sa.. kan jo ikke spille en mix uten at noen nevner det. DET ER ET AKRONYM. SI DET SOM ET AKRONYM. haheha. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvorfor orker man å bry seg om sånt.....? Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvorfor orker man å bry seg om sånt.....? hehe... Akkurat det tenkte jeg på og når jeg leste topic'en for første gang og... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det er vel et problem som er på linje med "krig og fred og sånn".. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Det er ganske morsomt nar omtrent et helt "community" sier det feil. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg sier "lol" på engelsk vis, utales "lål", og når jeg sier dette sier alle;"hvorfor sier du lål, og ikke looool?" også ler de Nå kommer det innlysende spørsmålet, hvorfor sier dere "lol" over mic? I tillegg, mange akronymer med vokaler kan leses på to/flere forskjellige måter, enten ved å splitte dem opp og lese dem hver for seg, eller alle på en gang. Det er ganske morsomt nar omtrent et helt "community" sier det feil. Har du tenkt over at når et helt "community" sier en ting, og du sier noe annet... er det da du som har rett? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg syntes det.. heh.. han som sa lol forst uttaler det sikkert lol. HEA neida, men meh, er sa lattis og si lol over mic, saerlig pa den maten. syntes jeg da. men sa mange gjor det for tida. ;( Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ja!alle jeg har spilt mix med sier 'lol' uten og separere bokstavene.. dette er jo helt feil ffs. ikke det at det plager meg mye, men er vant til el o el fra alle amerikanerne. men ja, kunne onske cs norge hadde laert seg slike ting, er litt plagsomt. pluss "lohl" hxres jo helt latterlig ut, saerlig nar man sier det ut og. nei og nei ikke bra det her. oh sa man ge som sier det slik. Viste du at "Ting" ikke er et ord i ordboken? Det er bare et begrep. Men hvem i alle dager gidder og henge seg opp i om det er el o el eller lol, dessuten har jeg aldri sett noen som skriver "el o el", og jeg har spilt nok MMORPG's, andre online spill der det kryr av amerikanere.. Med mindre dette som mye annet er noe sær Counter-Strike saker da, på lengde med "Særver" ect? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det er ganske morsomt nar omtrent et helt "community" sier det feil. Så har vel lol blitt et slang fra el o el. Skrives fortere. Slang blir en del av en kultur, så da blir det på en måte det riktige å skrive/si.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg snakker da om folk som sier det over mic, det har alltid vaert skrevet 'lol', uttalelsen er el o el. Har liksom alltid vaert slik med de jeg har snakka med. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er litt morsomt da.. Når de sier "lol" over mic'en.. Sånt som også blir en vane.. Bruker aldri mic, så jeg sier det aldri.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Hehe.. ja, det er en spok pa irc.. de sier "hvis du noen gang sier 'lol' i real life, sa drep deg selv." da har man liksom nadd bunnen av nerdedom. ikke for a disse noen her assa. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hvorfor i det hele tatt SI lol ? (nå snakker jeg ikke om å skrive lol) men når du over mikrofon må skrive en forkortelse som viser at du ler istendenfor rett og slett bare å LE har det skjedd noe galt her i verden.. og jeg har greid å si lol i virkeligheten, og det verste var at det var til en som ikke var så veldig datainteresert.. det var virkelig flause det (dette var i mine verste cs dager ) Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hvorfor i det hele tatt SI lol ? (nå snakker jeg ikke om å skrive lol) men når du over mikrofon må skrive en forkortelse som viser at du ler istendenfor rett og slett bare å LE har det skjedd noe galt her i verden.. og jeg har greid å si lol i virkeligheten, og det verste var at det var til en som ikke var så veldig datainteresert.. det var virkelig flause det (dette var i mine verste cs dager ) hehe.. Vi begynner å bli roboter.. Uten god gammeldags menneskelig latter. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 "lawl" og "lål" høres GANSKE likt ut etter min mening, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå