xflower Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Er det noen som ha erfaringer med bruk av bærbar i solskinn? (Ja jeg tenker på å få sitte ute i sommer :razz: ) På forhånd takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei, LCD-skjermer og solskinn funker dårlig. Dette gjelder nesten alle typer LCD-skjermer. Men tilbakemeldinger som vi har fått sier at de nye Enhanced UXGA-skjermene til Dell eller FlexView-skjermene til IBM skal visst være bedre i solskinn. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Finnes det ikke en sånn kappe eller "hood" som man kan sette på skjermen? Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Eller man kan ta en pappeske hvor den ene siden er kuttet vekk og sette over PC-en. Men det er kanskje litt upraktisk hvis den ikke står på et bord. Bare vær litt McGuyver og lag til noe i papp eller plast som gir skygge for skjermen. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har en UXGA LCD skjerm til Dell. Når jeg sitter inne og sola skinner inn så merker jeg ikke så mye til det. Men det var litt verre da jeg satt på Toget og sola skinte rett inn. Men det var ikke så ille at det ikke gikk, bare noen mørke farger som så ut som svart. Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Bruk shades mann!!!! funker flotters!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå