TeddyErt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jeg tror du misfortod, jeg spurte ikke etter nettverk switch. Men etter en sånn Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Tror de helst ser at du tar slikt opp i PM! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det er ikke helt slik tilbakemeldinger anngående stenging av tråder fungerer her på forumet. Uansett, så tror jeg ikke Off-topic - Annet var en så passende kategori. Skal du bruke den til casemod, så setter du den inn under Overklokking - Case mods. Er det til bil, så setter du den et sted under Bil og motor. Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 det har ikke noe med overklokking å gjøre. Uansett spiller det ingen rolle lenger, jeg har funnetd et jeg skulle ha. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jeg tror du misfortod, jeg spurte ikke etter nettverk switch. Men etter en sånn ]http://www.clasohlson.no/images/products/N/lo/A/HD4_22947-20._N.jpg Slike ting som at en moderator stengte en thread feilaktig skal tas opp med moderatoren i PM (Private Message) og ikke på denne måten. Og ja, det var feil at det jeg sa om at den skal ligge under Internett & Nettverk, det er Chasemod og skal ligge under overklokking.no sin Chasemod kategori. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg