Corleone Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 ITbutikken selger Asus GF3 TI200 for bare 1400kr! Bare se her. Jeg vurderer å kjøpe et slikt. Noen som har erfaringer med det? Bra overklokking? Hvor mange ns er ramen på? To kompiser av meg kjøpte hvert sitt GF2 for ei stund siden. Den ene hadde TI-utgaven, og den andre hadde Pro-utgaven. Begge hadde hele tida problemer med infinite loop. De hadde samme hovedkort og stort sett samme harware ellers. Det jeg tror er jo at dette var et problem relatert til GF2, men jeg kan jo ikke være sikker. Noen som vet det? Er nemlig litt forsiktig med å kjøpe Asus nå (har samme hovedkort som de gutta). Derfor spør jeg også om noen der ute har dette skjermkortet på et Abit KG7. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har Deluxe utgaven, har et Asus A7a266 HK, basert på ALI chipset og må si jeg ikke er 100% fornøyd. Det er så mye rart, får sinnsyke forskjeller med forskjellige detonator drivere har vært over 7000 poeng med 23.12 driverne, men hvis jeg kjører på de nye 27.xx eller 28.xx så får jeg ikke mer enn 5500... I MOHAA henger maskinen seg, hva dette skyldes vet jeg ikke, men er takknemlig hvis noen kan hjelpe meg med det.. Når det er sagt så er det mange ting ved kortet som er bra kan overklokkes en god del, jeg har kjørt mitt en periode i 230/530 men har hørt at kortet kan klokkes ytterligere :smile: Men til 1400,- så anser jeg det som et godt kjøp (hvis det ikke har prob med Abit HK da..) Lykke til med skjermkortkjøp! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har et 8200T2 Pure, det er OK. Minnet (på mitt) er 4ns EtronTech. Uten kjøling på brikkene gikk det ihvertfall stabilt til 515MHz, sagde opp en gammel CPU-ribbe og satte på med termisk tape, går opp til 530 da, men blir litt snøvær enkelte ganger i 3Dmark da. Core går fint på 220, men blir ganske varm da. Tror ikke kjøleren er så veldig bra. Kjører normalt på 200/500 uten noe ustabilitet. Husker ikke hvilke settinger jeg hadde når jeg tok denne testen: http://service.madonion.com/compare?2k1=2416395 Dette er med 'gammel' 3DMark2001, ikke SE. Bør kanskje teste på nytt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå