sebaeide Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei Jeg har nettopp skaffet meg en iBook som jeg har Office 2004 på. Til nå har jeg kun brukt diverse PCer, og på disse brukte jeg Outlook til epost. Problemet mitt nå ligger i å få mailene og kontaktene mine over fra Outlook til Entourage. Man skulle jo tro det var en enkel sak i og med at programmene så og si er hverandres brødre henholdsvis i Windows og Mac versjonen av Microsofts officepakke, men jeg får det rett og slett ikke til! Den mest praktiske eksportfunksjonen i Outlook synes jeg er eksport til "personlig mappefil" da den tar med hele hierarkiet av meldinger samt kontakter og kalenderen og liknende ting. Denne filtypen har jeg derimot ikke funnet et eneste annet program som takler, heller ikke Entourage. Jeg har også forsøkt med tabulatordelte og kommadelte tekstfiler, men det har heller ikke fungert. Har noen gjort den samme overgangen og kan fortelle meg hvordan de klarte det? Håper dere har noen forslag! Ha en fin kveld! Med vennlig hilsen Sebastian Probst Eide Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 How to transfer files from MS Outlook XP to Entourage in seven steps... Lenke til kommentar
sebaeide Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 wow, hva mer kan man ønske seg Takker Skal forsøke det nå! Seb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå