SaReX Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg skal ha meg et nytt skjermkort. Men det er ganske forrvirrende..Det står mellom disse. Alle under 2000,- Hvem yter best grafikk... -MSI Geforce FX 5900XT 128MB Pris 1799,- -Sapphire Radeon 9800 PRO 128 MB Pris 1826,- Hvem er best? Hva er XT,PRO,ULTRA,VIVO,Ultimate Edition og er det stor forskjell mellom 128MB & 256MB på kortet? Takker for alle svar!!! Lenke til kommentar
anti Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 XT er en høyere klokket versjon av PRO, samme gjelder ULTRA om Nvidia kortet. VIVO betyr at kortet også har tv-inn (Video in - Video out), mens Ultimate Edition har lydløs kjøling (heatpipes). Selv ville jeg gått for et 9800pro kort. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 XT er en høyere klokket versjon av PRO, samme gjelder ULTRA om Nvidia kortet. VIVO betyr at kortet også har tv-inn (Video in - Video out), mens Ultimate Edition har lydløs kjøling (heatpipes). Selv ville jeg gått for et 9800pro kort. Kanskje verd å nevne at nvidia bruker xt om de lavere utgavene av kortene sine. F.eks er 5900 xt ett kjipere kort enn 5900 f.eks. Det er i allefall forvirrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå