Patience Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Bruker scriptet: <script language="JavaScript" src="/cgi-bin/online/online.cgi?output=javascript"> </script> Dette er et script som forteller meg hvor mange brukere det er online på serveren. Problemet er imidlertid at skriften er svart, og bakgrunnen på siden er mørkeblå. Jeg ønsker at det skal se slik ut det ferdige scriptet med hvit tekst i font verdana 8. "Det er x brukere online akkurat nå." Merk! 2 linjer! Kan noen hjelpe meg? Please? Det er så enkelt at jeg burde skjemmes!! Endret 12. juni 2004 av Patience Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 <div style="font-family:verdana,arial,helvetica; font-size:8px;color: #ffffff; width:100"> <script language="JavaScript" src="/cgi-bin/online/online.cgi?output=javascript"> </script> </div> Obs; width må du tilpasse så det går over to linjer. Så lenge jeg ikke ser hva som ligger i online.cgi er det vanskelig å si hvordan du skal gjøre dette inni skriptet. Kanskje du kan oppgi flere parametere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå