inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Det ble så sinnsykt mye klaging og sutring i den originale tråden at jeg foreslår å opprette en ny. Ber om at ingen svarer her med kun klager, men gjerne med konstruktiv kritikk! Begynner med mine forslag: - Dynamisk sidebredde - Tynnere høyrekolonne - Juster høyden på de to bannerene på siden, slik at teksten i hver kolonne begynner like høyt - I fokus passer ikke helt inn Det ble forresten veldig pent med ny bakgrunn i venstre kolonne i forumet! Alt i alt tror jeg at det nye designet kommer til å bli en forbedring. Til å være første "versjon" er det veldig bra, men jeg håper dere hører på hva vi har å si! Endret 12. juni 2004 av cecolon Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Mitt lille forslag: - Siste innlegg fra forumlista kunne jo forlenges - Forsia kunne også kanskje være symetrisk horisontalt Endret 12. juni 2004 av Madusius Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 fikse at man får trykket på: siste fra forum, sånn som man gjorde før kalle produktguiden for prisguiden, siden trykker man på produktguide så dukker prisguide opp det var CONFUSING lette lenge etter prisguide jeg Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 fiks paddingfeil i firefox gjør noe med reklamen som blinker oppe i venstre hjørne...den blinker forresten enda mer når jeg prøver å forstørre/forminske teksten i firefox. litt mer avstand mellom bilder og tekst (bildene siste_fra_forumet.gif, siste_erfaringer.gif, hw-nettverket.gif, siste_fra_bruktmarkedet.gif) Lenke til kommentar
aschj Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Strekke forsida slik at den tar 100% av tilgjengelig plass. Lenke til kommentar
froebe Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 - Dynamisk sidebredde Dette støttes på det sterkeste. Det hadde vært veldig fint med dynamisk sidebredde, slik som i forumet. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Skjermkort | 11.06.2004Mange PCIe-kort fra Gigabyte Kabinett | 12.06.2004 TEST: CasEdge Diabolic MP3-spillere | 12.06.2004 Creative lanserer Zen Touch Som dere ser, hopper bredden til overskriftene endel. Hvordan hadde det blitt å bytte dato og kategori, slik at |'en kommer på samme plass nedover? 11.06.2004 | SkjermkortMange PCIe-kort fra Gigabyte 12.06.2004 | Kabinett TEST: CasEdge Diabolic 12.06.2004 | MP3-spillere Creative lanserer Zen Touch Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Generellt sett ganske ok, men jeg likte ikke "I fokus", og høyre kolonne er litt for bred syns jeg Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor ble det av Blib sitt innlegg? Jeg er hvertfall helt enig! (Mulighet for å vise alle artikler i hver kategori) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg slettet mitt innlegg da jeg så at dette var mulig. Klikk på Tester også kan du trykke på "Kabinett" osv. Nytt forslag: Kan vi få en link til samme siden på forsiden? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Da foreslår jeg at man kan trykke på emnet over hver ingress (altså på forsiden) og komme til kategorien. Men for all del, la den være like anonym som den er nå! Edit: gjelder dette bare tester? Hva med nyheter? Endret 12. juni 2004 av cecolon Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Egentlig likte jeg det nye designet bedre, helt fram til høyre kolonne, den er rett og slett alt for diger (i forhold til den midterste kollonnen), og trekker til seg alt for mye foukus, likte bedre "dobbeltkollonnen" som var der før, og jeg liker heller ikke at søstersidene er flyttet til "den øde siden" (dvs venstre). AtW Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) "I fokus" flyttet overskriftene langt ned, det likte jeg ikke. Ikke at det har noe praktisk betydning men den nye store logoen, syntes den gamle var bedre/finere (winxp/teletubbi asosiasjoner) At hørekolonnen er blitt bredere er ok men den ble litt for bred, litt smalere, men ikke nødvendigvis like smal som den gamle så blir det bra. En desj smalere venstrekolonne hva med å fade fra bilde til bilde på den animarte reklamen på toppen? Endret 12. juni 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Ser at det er kommet et bakgrunnsbilde i høyre kolonne også. Synes ikke det var like bra som det i venstre, er det mulig å få noe tilsvarende? Dog, likte godt at bildene var ulike. Edit: venstre kolonne er blå, mens høyre er grå. Burde ikke dette være omvendt hvis det skal følge logoen og fargen på enkelte overskrifter? Eller er dette kanskje gjort med hensikt? Edit2: FÅKK! Jeg gikk akkurat over 1337 innlegg, og har ikke mulighet til å slette Endret 12. juni 2004 av cecolon Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 - Tynnere høyrekolonne + bredere midtkolonne, jo bredere den ser ut jo bedre ser det ut. (Må bare nevne at venstekolonnen er über-phet) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 :: Rette på bredden på høyre side :: Få linker til søstersider i forum modus Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255507 Kan vi ikke ta dette der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå