Gå til innhold

EC (Yummy) gifter seg !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man sier man tar på seg tøflene når man gifter seg :). Det er ikk vondt ment på noen måte men bare et utrykk, hadde en samboer for en stund siden og da fikk jeg bestandig siste ordet og det var javel kjære, som du vill ;)

? er til EC, venter på svar......

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vet det er en stund siden, men er DVD-Rip av bryllupet ute nå?

EDIT: gratulerer ja :p

LOL! Nei, det tror jeg ikke.

Han og Stine lander på Gardermoen på tirsdag kl.13:30, og da skal jeg ta dem med på en liten sight-seeing i "tigerstaden".

Så får vi se, om han etterhvert slipper en liten DVD-snutt av sitt livs avtale med Stine.... :yes:

Lenke til kommentar
:yes:  ?

Man sier man tar på seg tøflene når man gifter seg :). Det er ikk vondt ment på noen måte men bare et utrykk, hadde en samboer for en stund siden og da fikk jeg bestandig siste ordet og det var javel kjære, som du vill ;)

Derfor har du ikke henne mere.

Forresten, den første romansen er over når man begynner å fise i senga....... :!:

Lenke til kommentar
:yes:  ?

Derfor har du ikke henne mere.

Forresten, den første romansen er over når man begynner å fise i senga....... :!:

Her var det jo en med livserfaring i bøtter og spann ser jeg.... Det var ironi bare for å klare opp i det ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Halla, folkens! Da er jeg tilbake - brunstekt og uthvilt! Har ennå en god del ting som skal gjøres før alt er i normal gjenge igjen - men nå har jeg ENDELIG fått meg eget kontor. Så fruen er mer enn fornøyd - hun slipper å sparke i kabinetter, snuble i ledninger (hun er ikke løs på tråden...) osv.

Har man det bra? JADA! Og var bryllupsreisen bra? No comment... :D

Bryllupet var knall, gavene overveldende mange og i det hele tatt en svært minnerik dag.

Å gifte seg er til å anbefale, folkens! :)

Mer siden - mye arbeid, liten tid...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...