EC Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 På vegne av min tilkommende og meg selv vil jeg med dette rette en inderlig takk til alle som har sendt gode ord og lykkeønskninger i anledning bryllupet vårt neste lørdag (3. juli)! Det varmer godt å se slikt som dette, og det hjelper godt mot bryllupsnerver. Som sagt er bryllupet lørdag den 3. juli. Klokken 14:00 smeller Mendehlsson "A midsummernight wedding" i veggene i Narvik kirke. Drøyt 30 minutter senere går min nybakte fru og jeg ut til tonene av J.S. Bach Toccata i Ess-dur. Klokken 16 er det festmiddag, og klokken 19 ankommer kaffegjestene kantina på Høgskolen i Narvik. Der fortsetter bryllupsfesten ut i de små timer. Tirsdag den 6. drar vi til Tenerife på 14 dagers bryllupsreise. Uheldigvis for meg må vi stå opp før hanen har fått på seg underbuksene for å nå flyet til Oslo - men det får våge seg. Det blir nok tid til å sove! Selv om jeg ikke akkurat har tenkt å bare [i]sove[/i] på bryllupsreisen.............. Det er etterlyst en worklog på alt fra bryllupsnatt til bryllupsreise. Det vil det nok ikke bli noe av (visse ting BØR være undratt offentligheten - spesielt ting som kun angår de nygifte!). Dog kan jeg love at vårt ekteskap på ingen måte skal ødelegge for min jobb i Overklokking.no. Jeg må - som flere andre i Overklokking.no - prioritere min tid slik at familie kommer først. Men jeg satser på å fortsatt lede Overklokking.no slik jeg har gjort. Da ønsker jeg dere alle en riktig fin sommer! Vi snakkes igjen i slutten av juli! Hilsen Vidar "EC" Fagerjord. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Kun 3 dager igjen , lykke til . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Gratulerar! Tenke seg, bryllaup den 3. og EM-finale den 4. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 27 timer and counting.... Festlokalet er pyntet og klart, dressen er presset, talen er skrevet, bryllupsbilen pyntet. Dette er det siste jeg skriver på forumet som ungkar - så takk, kjære forum, for alle hyggelige diskusjoner du har gitt meg som ungkar! Neste gang vi ses, er jeg gift! Ha en fin sommer, folkens! Vi snakkes i slutten av Juli - da er jeg både gift, brunstekt og uthvilt! VI SNAKKES! :) Houston, Ungkar EC signing off. Over and out. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Lykke til! Håper dere får det hyggelig sammen! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Alt godt for morgendagen, og resten av livet. "Stay together, now and forever"! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Og de må leve, og de må leve, og de må leeeeeeeeve i mange hundre år! Mange ønsker for morgendagen. Håper det blir pent vær, selvom det er meldt litt uvist. Du får krysse fingrene! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ja så er endelig den STORE dagen kommet , ønsker dere til lykke med dagen og årene som kommer . Ha en fin feiring og lykke til på bryllupsreisen Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Grattulerer med dagen Idag er dagen du blir MANN ? ehh jaja iallefall gift Eg giftet meg selv 19/6 Eg måtte betale bryllupet sels så eg har ikke rå til bryllupsreise men lykke til på ferden (ps. ikke ha for store forhåpninger til "bryllups natta") Endret 3. juli 2004 av peet-79 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Grattulerer med dagen Idag er dagen du blir MANN ? ehh jaja iallefall gift Eg giftet meg selv 19/6 Eg måtte betale bryllupet sels så eg har ikke rå til bryllupsreise men lykke til på ferden (ps. ikke ha for store forhåpninger til "bryllups natta") grattis tildeg og da Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Bare 30min igjen til vielsen nå Værmelding: Formiddag 20°C Flau vind 0m/s Ettermiddag 22°C Flau vind 0m/s Kveld 19°C Flau vind 0m/s Endret 3. juli 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 GRATULERER!! du har nå gått i.., nei jeg mener FÅTT deg en ektefelle for resten av livet! *smaker på ordet gift.. mon tro.. * ha en absolutt fortryllende aften, og en fantastisk bryllupsreise. bryllups hilsen Marius Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og da har vel EC tatt på tøflene for resten av livet Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og da har vel EC tatt på tøflene for resten av livet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå